Schieten jullie ook wel eens door ....?

Een potlood ook. U slaat door :smiley:

Edit: iemand was me voor. Nu is het niet grappig meer. Ik ga me schamen.

3 likes

Een mooi setje sounds of beads in staal, daar kan ik wel wat mee. Pennen? Nee.

1 like

Geachte HFā€™ers, Chris heeft ons (@anon50762135EV, @SwedishChef en ik) uitgelegd wat dit is tijdens een etentje bij de Vietnamees.

Ik adviseer jullie met klem om niet op te zoeken wat hij hiermee bedoelt. Thatā€™s a whole different kind of crazy.

Echt.

Niet doen.

4 likes

Poeh, inderdaad.

Hier sluit ik mij bij aan. Dat wil je echt niet weten.

Het is iets met een plasbuis en metalen staafjes

2 likes

naar mijn mening niet doorgeschoten maar alleen maar leuk, je horloge wordt zoveel leuker als je het verhaal erachter ook helemaal weet, heb ik met ook met muziek snapje

1 like

Check.

:ballot_box_with_check:

1 like

Dat zou ik wel weer kopen:

De Oris Artelier Ron Jeremy limited in stemmig bruine sunburst.

In latex doos met een stalen anal plug, met zoā€™n facetgeslepen kristal of staartje aan de onderkant. :grinning:

De maan is saai.

1 like

Dat wordt een lange avond straks in Deventer/Zwolle, @HanDavinci . Succes. :joy:

3 likes

Ik ga aan een ander tafeltje zitten, komt goed.

4 likes

nog even over die pen,

niet voelt zo goed om een mooie pen uit je binnenzak te halen en iets te ondertekenen toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Houd die tonic/ijsthee-roerstaafjes een beetje uit zijn buurt, wil je?

1 like

Waarom reageer je op mij? Ik schrijf alleen een liefdesbrief met de handā€¦en dat met een veer uiteraard :love_letter:

Je liefdesbrief aan jezelf was anders behoorlijk digitaal. #ikwilmij

image

Over doorschieten gesproken. :joy:

6 likes

got 'em:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als ik vragen mag, waar heb je de pen uiteindelijk besteld/gekocht?

Prettig gestoord. Zo noem ik dat. We hebben er hier allemaal last van in meer of mindere mate.

1 like

Bij bol.com :sunglasses:

1 like

Sorry, mij valt vooral jou lieflijke chat achtergrond op.

Jeetje, nu nog roze en het is compleet.

1 like

Ik heb je een like gegeven omdat ik jouw mening inzake ā€™ pennenā€™ respecteer. :sunglasses:

Dat " sounds of beads" zegt mij honestly niet veel, maar als Ide @anon50762135EV en Han @HanDavinci adviseren het niet te gaan Googelen, dan vertrouw ik ze daarinā€¦ :innocent::sunglasses::+1:

2 likes

NIET DOEN haha