Schieten jullie ook wel eens door ....?

Heel herkenbaar!!! :slight_smile: Maar vertel eens aan deze kuifje liefhebber waar je die raket op de kop hebt getikt?

Peter

1 like

Die kom je nog wel eens tegen bij stripboekenwinkels. En op marktplaats. :wink:

https://link.marktplaats.nl/m1309125204 17 cm.

Kijk niet naar grotere maten want die zijn niet te betalen! 90 cm voor 900,- of zo. :scream:

Inderdaad. Via Marktplaats.

Da’s niet mijn eigen screenshot vriend. :joy:

3 likes

Heb jij een Rayban zonnebril op sterkte??

HAHAHAHA

1 like

Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb het zojuist gegoogled …

(Speechless)

2 likes

Ik had deze week ook zoiets. Op donderdag een pellikaan besteld. Ik heb me dan wat verder verdiept in wat er nog allemaal in Nederland werd gemaakt, en op vrijdag heb ik een florijn gekocht.
Nu de rem er eventjes op

2 likes

Hou het nou maar bij horloges. Als je Kuifje artikelen gaat sparen is het eind zoek en niet te combineren met horloges.

1 like

:rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy:

Ik zie dit nu pas.

Briljant.

Worden die no-nonsense geleverd? Nooit een unboxing van gezien, eigenlijk.

Leuk verhaal…en nee.niet doorgeschoten…ieder zijn hobby!!!

1 like

Geniaal hahahahaha

Ik kocht een Eterna Kontiki en toen moest ik het vlot bouwen.

5 likes

doorgeschoten…
Ik schiet door met teveel horloge aankopen tegelijkertijd. Ik heb ook een tik met space heritage horloges maar heb absoluut geen interesse in kuifje of een pen. Het gaat mij om horloges.

1 like

koste volgens mij 100.000 aan ontwikkelkosten terwijl de Russen gewoon lekker praktisch waren en klaar waren met een 10tje aan potloden…

2 likes

Dat is iets dat ik vaker zie onder horlogeverzamelaars.

Er zijn dingen gerelateerd aan de geschiedenis van horloges die verzamelaars prikkelen. Bijvoorbeeld militaire objecten (messen en dergelijke) in relatie tot field watches en militaire merken. Maar ook auto’s in verband met dingen als Rolex daytona, TAG, chronograaf horloges met tachymeter. En zo zijn er nog veel meer, want het raakt ook duiken (Seiko SKX), ruimtevaart (Omega Speedmaster), bergbeklimmen (Rolex Explorer), luchtvaart (Fliegers) en nog veel meer zaken. Voor mijn vader is er bijvoorbeeld een duidelijk verband tussen horloges en fotografie. Dat is op een of andere manier onderdeel van dezelfde verzameling.

Zelf hou ik het bij horloges.

1 like

Ontwikkeling was $1m om de pen werkend te krijgen bij extreme temperaturen en zonder zwaartekracht, de ballpoint zelf (het principe) bestond al. Nasa heeft dit niet ontwikkeld of betaald, dit was Fischer.
Het is een leuk verhaal om verschil in aanpak te illustreren, maar dit voorbeeld is niet waar.

2 likes

Nog erger dus…

1 like

Na dat ik een Casio Arnie had wilde ik ze allemaal…

2 likes