Uiteraard een contradictio in terminis ! Maar het is dan ook niet meer dan een provocerend grapje. Ik hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen…
Ik heb hier 4 plaatjes samengesteld met 1 of meerdere replica’s. Ik begrijp dat niet alle details op de foto’s te zien zijn.
Ik vraag me af of jullie dan ook de replica’s eruit kunnen halen. Ik heb de foto’s niet zelf gemaakt en ik heb alle reclame verwijderd zo goed als ik dat kon en ze samengevoegd in paint op een knullige manier
Verder wil ik zeggen dat er mooi uitzien niets zegt over de kwaliteit van het ding, het is dan ook geen replica promotie oid. Waarschijnlijk vallen ze na 2 dagen uitelkaar.
Er stond vandaag een bericht in de krant dat Ebay in Frankrijk weer een boete kregen omdat er neppers op stonden
Als je kijkt op Marktplaats staan bij de horloges ook meer nepperts als echte ,en laat marktplaats nu ook van Ebay zijn
De vorige boete was trouwens 30 miljoen (in Frankrijk)
De Milgauss is zo te zien echt. De TAG Heuer is niet echt omdat het merkteken op de band en op de vouwsluiting niet scherp is. Van Breitling en die eerste heb ik geen verstand.