Schiterrende REPLICA'S voor echte horlogeliefhebbers ! *quiz*

Uiteraard een contradictio in terminis ! Maar het is dan ook niet meer dan een provocerend grapje. Ik hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen…

Ik heb hier 4 plaatjes samengesteld met 1 of meerdere replica’s. Ik begrijp dat niet alle details op de foto’s te zien zijn.

Ik vraag me af of jullie dan ook de replica’s eruit kunnen halen. Ik heb de foto’s niet zelf gemaakt en ik heb alle reclame verwijderd zo goed als ik dat kon en ze samengevoegd in paint op een knullige manier :slight_smile:

Verder wil ik zeggen dat er mooi uitzien niets zegt over de kwaliteit van het ding, het is dan ook geen replica promotie oid. Waarschijnlijk vallen ze na 2 dagen uitelkaar.

Nr.1 Een Paul Picot Technograph:

Nr.2 Een Rolex Milgauss

Nr.3 Een Tag Heuer Calibre 1

Nr.4 Een Bretling Chronomat

Bij twijfel alle 4 onder de wals?
Ben benieuwd wat hier uitkomt.

Er stond vandaag een bericht in de krant dat Ebay in Frankrijk weer een boete kregen omdat er neppers op stonden
Als je kijkt op Marktplaats staan bij de horloges ook meer nepperts als echte ,en laat marktplaats nu ook van Ebay zijn
De vorige boete was trouwens 30 miljoen (in Frankrijk)

30 miljoen euro boete voor marktplaats, ik denk dat ze dan eerder in actie komen dan met hun huidige “in strijd met de regels” kliksysteem.

Ik mag toch hopen dat die Breitling een nepper is.

WVE Schreef:

Ik mag toch hopen dat die Breitling een nepper is.

waarom denk je dat?

Moeten we dat hier posten, of moeten we je een pm sturen met de gedachten?

Arjen Schreef:

Moeten we dat hier posten, of moeten we je een pm
sturen met de gedachten?

Je mag het gewoon hier spuien!

Volgens mij zijn ze allemaal nep, want ze glimmen te veel! :smiley:

OK, nu serieus.

De Paul Picot is nep, want die hoort groene puntjes te hebben op de datumschijf.

De Rolex is nep, want het glas is niet groen. Vraag me af wat het uurwerk is, want ik zie wel een rood geëloxeerd tandwiel in het opwindmechanisme.

De TAG Heuer is nep. Het lijkt wel of er een wals over het uurwerk is geweest, of dat iemand met de hand die blokjes erin heeft geveild.

En die Breitling: ik sluit me aan bij de vorige poster; ik mag toch hopen dat die nep is.

Rolex heeft de Milgauss ook zonder groen glas gemaakt.

http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=8111

Gokje

PP = echt
Rolex = echt
TH = nep
Breitling = nep (slecht afgewerkt)

n1 paul picot is echt
n2 rolex is nep
n3 tag heuer is nep
n4 breitling is nep

hoop ik

Mijn beste,

Weten wat je niet weet is waardevolle kennis.
Dus ik blijf deze ’stand van zaken’ op de voet volgen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

TH hoort er zo uit te zien

De picot is echt, alleen de fotograaf mag op staande voet ontslagen worden.

De milgauss is een 116400 non gv dus zonder groen glas. Zijn wel twee verschillende horloges die gefotografeerd zijn. Beide lijken me echt.

De tag heuer is fake, kroon en uurwerk wijken af

De breitling is fake, de pushers voor de chrono zijn niet verschroefd zoals bij het origineel.

Ik denk dat de Breiling en de Tag Heuer nep zijn.

Ik zei “ik hoop het” omdat ik er niet dood mee gevonden zou willen worden.

Alleen de rolex is echt

Leuke quizzzz trouwens:~:)-D

De Milgauss is zo te zien echt. De TAG Heuer is niet echt omdat het merkteken op de band en op de vouwsluiting niet scherp is. Van Breitling en die eerste heb ik geen verstand.