Schroeven beschadigd nieuw horloge

Hoeveel van die dingen zijn beschadigd? Haal ze uit de reserve schakels en laat die plaatsen.
Ondertussen kan je kijken of je een paar nieuwe kan bemachtigen (al dan niet via die prutsers).

4 likes

ja dit zou mij wel irriteren eerlijk gezegd

Dit vind ik wel slordig van de juwelier.

Verschrikkelijk toch.

Nou ik heb gebelt, ze gaan de schoefjes polijsten zeggen ze.

Mijn horloge krijgen ze nooit meer in hun handen

Haha, schroefjes polijsten… Wat een giller!!
Skeere juwelier hoor…

3 likes

Groot gelijk. Er is gewoon een heel stuk schroef af zo te zien. Met polijsten weet je zeker dat je die schroef er helemaal nooit meer uitkrijgt lijkt me. Is het een AD? Dan zouden ze toch gewoon schoefjes moeten kunnen bestellen?

Zou adviseren om het antwoord naar Omega / Swatch Group door te sturen als klacht. Zo’n reactie hoort een officieel Omega dealer niet te geven. Geef je fout toe en los het goed op!

Er zijn inderdaad hele stukken uit de schroefkop en met polijsten is dat echt niet verholpen, is eerder fouten camoufleren.

2 likes

Gedverderrie, wat een kluitje riet reactie zeg van deze verkoper. Ik las op de achtergrond mee, maar zit mij te ergeren.

Ik denk dat het meeste al is gezegd - ik zou die juwelier hooguit nieuwe schroefjes laten opsturen. Bestel ook een goede, passende Bergeon schroevendraaier en vervang zelf de schroeven.

Succes, groet, Vincent

Je zegt dat het je niet heel veel uitmaakt, maar blijkbaar stoort het je genoeg om hier de vraag te stellen.

Dit zou dan voor mij geen passende oplossing zijn, voor zover je überhaupt van ā€œoplossingā€ mag spreken.

Duidelijk beschadigd bij het losdraaien !
Aan de beschadiging te zien die bij linksom draaien is ontstaan !
Polijsten maakt het alleen maar erger inderdaad !

Vraag is of je die schroef zelf nog wel los krijgt met zo’n beschadiging – Locktite of niet…

Klunzig

1 like

Ook heel apart dat de juwelier niet om fotos vroeg, Die zijn een klant kwijt.

Juwelier in mijn stad gebelt en hij gaat me verder helpen, daar ben ik wel blij mee

1 like

Omega onwaardig hoe deze juwelier met het horloge is omgegaan.

Dit is de tip van de dag. :smiley:

1 like

Bij mijn 126234 op jubilee hadden ze zelfs de achterkant van alle 4 de lugs goed verneukt.

Reserve kast had ik helaas niet liggen.

Jongens, ik mag morgen een nieuw horloge ophalen. Ga me nu niet lopen opnaaien met gesloopte kasten en gesloopte schroeven. :joy: