SDGM003 of SARX035

:joy::joy::joy:

1 like

Geweldige herinneringen aan in de Bios vroeger met het polygoon journaal :+1:t2:

2 likes

Sarx035. Twijfelde ook maar dit is een blijfertje met name door dubbel ontspiegeld glas.

2 likes

Prachtig he

4 likes

Zelf heb ik de SARX. Ik vind deze fraaier om te zien. Het lijkt mij een veel rustigere wijzerplaat en bovendien maakt het cursieve “automatic” het een stuk eleganter dan het lettertype op de SDGM.
Zwarte plaat, met regelmatig toch een blauw effect. Een beetje te zien op de foto

4 likes

he candide, je begrijpt dat dit een horloge form is toch? geen fb waar men van alles vind over van alles. gedraag je even naar behoren.
en deel de je kennis over horloges als je die hebt, meer niet:)

3 likes

Op het form mag hij doen wat hij wil :wink:
Op het forum dient hij zich aan de daar geldende regels voor gedrag te houden :slight_smile:

1 like

No worries…@anon50762135EV begrijpt dondersgoed dat dit een horloge form is.

:joy:

1 like

Ah. Een nieuwkomer met praatjes. Altijd goed. Zo ben ik hier ook ooit begonnen. Welkom! :sunglasses:

image

8 likes

Echt top dat je dit na 19 dagen nog ff meldt he.

Yip…hier nog zo eentje… :rofl:

1 like

Haha ja dat waren nog eens tijden. Toen @25tien nog zes U-boats had en toen @Watch2Morrow nog een weelderige haardos had.

2 likes

:joy:

:scream:

1 like

Eens. @anon50762135EV gedraagt zich als een eikel. Ik ben blij dat iemand eindelijk zijn mond open durft te trekken tegen dat popi jopi gedrag :+1: Daar zijn we hier na 17 dagen lidmaatschap toch echt niet van gediend :smile:

OT: Ik ben gecharmeerd van de SARX035. Zie van @rytec1 vaak gave plaatjes langskomen op Instagram:

7 likes

hier nog een paar plaatjes van mijn sdgm zonder de zwarte kroon, prachtig:)

IMG_1740IMG_1741IMG_1742

4 likes

Ben er helemaal ondersteboven van!

:slight_smile: zo dan!

IMG_1742
IMG_1742IMG_1740

3 likes

Ik zou graag een mix willen de kast van de SDGM met de wijzerplaat, wijzers en kroon van de SARX.
Die gebogen lugs zijn erg mooi van de SDGM

De SARY heeft dit ook :ok_hand:

3 likes

SDGM007 als Limited 400/500
Hier is de onyx kroon op de 1ste foto vervangen voor een SARB kroon

9 Seiko SDGM007

4 likes

Zoveel stof op je dial, net stardust zoals bij die ouwe Omega