SDGM003 of SARX035

7 likes

Dat lijkt me dan wel zo handig om ook in je advertentie te vermelden, zeker bij zo’n limited :wink:

CitizenX, Als je dat wilt kun je toch een sdgm nemen met een aangepaste kroon. De wijzers zijn namelijk vrijwel het zelfde. :slight_smile:
Check mijn post (boven die van jou)
Groet!

Dan heb je nog steeds die sunburst dial met AUTOMATIC ipv Automatic Ja ik weet het muggenzifterij :thinking:

De eerste foto en de foto op staal zijn niet van mij
Heb niet gefrommeld aan de originaliteit
Hoewel ik de SARB065 kroon wel mooier vind dan de onyx

Ah oke, dat wist ik niet. De laatste foto herkende ik inderdaad wel als van jou. Zo’n limited kan je denk ik beter gewoon helemaal origineel laten. Al ziet het er wel goed uit zon normale kroon.

Zo denk ik er ook over. Ik heb ze beide in overweging genomen, maar het gaat toch de SARX worden.

Grappig hoe smaken verschillen, ik zou die onyx kroon wel kunnen waarderen.

3 likes

Vandaag is mijn Sarx035 binnengekomen na lang twijfelen tussen deze en de Sdgm003. Nu hij binnen is, begint toch weer enigszins de twijfel te komen. Ik weet dat de kans niet al te groot is, maar is er wellicht een forumlid in het diepe zuiden (ik woon zelf in Zuid Limburg) van het land die een Sdgm003 bezit zodat ik deze eens kan vergelijken met de Sarx?

Beste @ROH84 ik woon ik Helmond en heb net een splinternieuwe SDGM003 gekocht. Ik zou juist wel eens een SARX035 IRL willen zien :grinning:

1 like

Staat er ook 1 te koop hier :wink::wink:

1 like

Niet de zwarte varianten maar hier beide modellen in bezit. Ze hebben allebei hun kwaliteiten dus lastige keuze, de SARX035 vs de SDGM003

4 likes

Die heb ik gezien, maar voor die prijs heb ik toch liever een nieuwe, maar toch bedankt :+1:

1 like

Kun je een nieuwe kopen voor €575 ?? Dan zou ik dat ook gelijk doen…

Niet voor €575 ietsjes meer :wink:

Ik moet zeggen dat daglicht wel echt een verschil maakt bij de Sarx. Bij goed daglicht komt hij veel beter tot zijn recht.

1 like

8 likes

Sarx rules :+1:t2:

6 likes

:thinking: :wink:

6 likes

5 likes

x2 SARX erbij :+1::smirk:


3 likes