SDGM003 of SARX035

Mee eens, ik vind die onyx kroon eigenlijk ook wel mooi (althans op de foto’s).

Ik heb de SDGM gehad, destijds bewust voor gekozen omdat ik de kast slanker en sierlijker vind ogen dan de SARX.

Beide hebben een buitengewoon knappe kop, maar de SDGM heeft een slank gesneden overhemd aan en de SARX een overhemd met korte mouwen, dat is een beetje de associatie die ik er bij heb…

Uit het archief…


5 likes

Voor mij niet. SARB03x rules beter.

Ik heb een SDGM gehad en verpatst omdat ik merk dat dress horloges van meer dan 40mm bij mij als een lul op een drumstel slaan, dus ik denk dat polsgrootte een dingetje is om mee te nemen in de beslissing. :wink:

1 like

Helemaal mee eens alleen als het gaat om de keuze sdgm oh Sarx zou mijn keuze de Sarx zijn. Ik heb ze beide gehad en vandaar mijn keuze…

Beide zijn prachtig maar hou iets meer van de strakke wijzerplaat van de Sarx. De Sarb is zeker een overweging gezien pols maat.

1 like

Ik vermoed dat de zwarte voor mij een SARX zou mogen worden, terwijl ik de champagner SDGM mooier vind dan de witte SARX.

Waarbij de modellen die @Slin net kocht ook zeer cool zijn. :slight_smile: Iets sportiever, dat staat ze goed.

2 likes

Mee eens en dan met name de blauwe uitvoering van @Slin :+1:t2:

1 like

Ook zeker mee eens :+1::grinning: …de SDGM001 is echt een plaatje :ok_hand::blush:

Welke uitvoering is die blauwe ??

1 like

Dat is de SARX045 :grinning::+1:

1 like

Ok erg mooi eens even gaan bekijken want die is kleiner en goedkoper geloof ik toch ?

1 like

Moeilijk te krijgen deze…kwam deze ook tegen…ook gaaf hoor :ok_hand::grinning:

SARX043

Ze zijn 39,5mm

3 likes

Super gaaf :+1:t2: Thanks ik ga me er eens in verdiepen, vind de band erg mooi…

1 like

Overweeg deze eens. Eens wat anders dan de sarx en origineel op dit forum :wink:

Mooi deze twee. De 015 en de 045 toch? Heb ik ook. Geniet er regelmatig van.

Maar on topic…ik zou voor de sarx035 gaan…

2 likes

Ja. wij hebben allebei dezelfde 2 :grin::ok_hand:

Ja mooie klokjes die sarx. Ik heb ook nog de 031. En kijk stiekem ook naar de 033 of de 055. Maar dat weet mijn vrouw nog niet…

1 like

Hahaha…oppassen geblazen :+1::joy:

1 like

Soms kan ik die nummering bij Seiko helemaal niet volgen. Die 31 heeft helemaal niks van de 33 en 35. Okee wijzers dan, maar zelfs die zijn compleet anders.
:confounded:

Ik vrees dat daar een goede reden voor is. :upside_down_face:

2 likes

Zonder x is t niks? :sunglasses:

1 like