Toch hebben ze wel wat imho
genesis Schreef:
MartinB Schreef:
Kijk, daar is weer zoān adept, meteen een foto
op
posterformaat plaatsen. Daarom is Rolex hier
niet
zo populair![]()
Groeten,
Martin
Hmmph, wist niet hoe ik dat verdraaide formaat
klein kon krijgen.Genesis
Maakt niet uit. Had gewoon zin om flauw te reageren :)-D
Groeten,
Martin
Vind de nieuwe lijn van Rolex te druk. Deze trend is ingezet met de GMT II en nu dus ook met de Seadweller. Wat meer diameter en dikte mag best, maar die tekst, is dat nou nodig?
Ik vind de 16610 mooi genoeg voor mij.(tu)
Vind ik ook! āHorlogepraatā:)-D
Bij zoān prijs zou ik toch nog effe wachten.
Geduld is een schone zaak.
Als dit model door een ander merk voor 200 euro te koop werd aangeboden zou ik het nog niet willen. Ik vind het werkelijk spuuglelijk.
Bernard Schreef:
Als dit model door een ander merk voor 200 euro te
koop werd aangeboden zou ik het nog niet willen.
Ik vind het werkelijk spuuglelijk.
Misschien over 20 jaar ?
cmkooi Schreef:
Bernard Schreef:
Als dit model door een ander merk voor 200 euro
te
koop werd aangeboden zou ik het nog niet
willen.
Ik vind het werkelijk spuuglelijk.Misschien over 20 jaar ?
Geen schijn van kans. Ik heb trouwens heel wat moderne horloges, zeker niet alleen vintageā¦
Ach, ik bedoel maarā¦
Je weet nooit hoe je er tegen die tijd tegenaan kijkt. De sub was indertijd ook niet zoān fenomeen als nu.
Groeten Michiel
cmkooi Schreef:
Ach, ik bedoel maarā¦
Je weet nooit hoe je er tegen die tijd tegenaan
kijkt. De sub was indertijd ook niet zoān fenomeen
als nu.Groeten Michiel
Hoi Michiel, ik ben geen fan van de sub, m.u.v. de no date.
De rest vind ik al tƩ.
Die nieuwe reeks⦠brrrr
Is de Sea-Dweller (oude model) nou precies hetzelfde als de Submariner, behalve dan dat hij meer waterresistentie heeft?
Nee, andere kast, dikker, dikker glas, wel zelfde uurwerk, geen cyclops, dikkere kastbodem.
Wat een vreselijke moloch is die Deep Sea toch. Typisch een horloge voor de Russische markt. Daar verkoopt Rolex als een tierelier, vooral de duurdere modellen. Nieuw speeltje voor ze en ze kregen ze als eerste. Voor de nieuwe rijke Chinesen lijkt ie me sowieso te groot. Op elke polsfoto op forums van de Deep Sea die ik bekijk kan je een balpen tussen pols, kast en band klemmen, zoveel ruimte is er. De 21mm aanzet tot 19mm sluiting band ziet er iel uit. Net een dikke chauffeur met dunne beentjes. Alleen te dragen met jeans want een pak met overhemd valt er niet overheen. Laat staan met ontblote bovenarmen. Dat wordt pas echt patsen. Zeer zeker niet een horloge voor elke dag dus niet geschikt om als enig horloge te hebben.
Roger Schreef:
smaken verschillen
zo is het (ik kon het echt niet laten)
Ze zijn allebei niet te versmaden!
Oke oke oke! sub ziet er erg goed uit.
Mooie foto trouwens.
qua fotoās liggen we op een lijn
Ik moet zeggen dat ik door deze foto van jouw van een poosje terug zelf ook zoān foto gemaakt heb. Alle credits zijn voor jou!
Ik heb de DEEP SEA om gehad, dit is niets voor mij ik hou het op de 16610!
;);)