Sea Dweller Deep Sea

Ik heb hem nu in het echt mogen aanschouwen en moet mijn mening drastisch herzien.
Als Rolex liefhebber doet het zeer deze woorden uit te spreken: “wat een gedrocht”!! Zo mooi als op een plaatje, zo lelijk in het echt… wat een lompe klok!! Nee, wat mij betreft slaat Rolex hiermee finaal de plank mis. Wellicht dat ze daar in Rusland anders over denken. Krijg sterk de indruk dat deze Deep Sea m.n. voor de Russische markt is ontworpen…super grof en zonder enige klasse.
Jammer!!!

Groeten,

Ron.

Deze is zelfs mooier. :wink: Sorry ik kon het ook niet laten. :smiley:

dreski Schreef:

Deze is zelfs mooier. :wink: Sorry ik kon het ook niet
laten. :smiley:
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/a
lphasub003-1.jpg

We kunnen wel tegen een stootje:)

Jawel hoor, de Rolex Cellini Quartz. Kun je toch nog aan de Rolex :smiley:

en de Sub heeft geen Helium escape valve (ventiel) en geen opdruk op het deksel.

hans

tjvreeken Schreef:

dreski Schreef:

Deze is zelfs mooier. :wink: Sorry ik kon het ook
niet
laten. :smiley:

http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/a

lphasub003-1.jpg

We kunnen wel tegen een stootje:)

wij wel. Alpha niet…

Voor wie het interesseert : Zo’n Explorer II als die van hcptdg heb ik te koop.
Maar ook (back on-topic) deze:

En ik vindt het eigenlijk wel wat hebben. Formaat is idd wat fors (om niet lomp te zeggen) maar niet anders dan de meeste ZENO’s of TW Steel. Dat is kennelijk hip. Als je niet te ielig bent gebouwd, staat het best wel stoer.
Bovendien, het ding is 4000m waterdicht !! Dan moet je toch ook wel wat materiaal weg te drukken hebben.
De blauwe lumen is ook erg mooi. Het verhaal erachter is dat je op diepjes groter dan 3000m blauw beter zou zien dan groen :slight_smile: Iets met golflengtes. Maar ik denk niet dat veel gebruikers dat gaan meemaken…
Verder vindt ik de sluiting een waar kunststukje. super kwaliteit en een prachtig mechanisme voor de fijnafstelling.

Wie interesse heeft in de DEEP SEA, of de Explorer II kan me PB-en.
(ook bij interesse in een IWC Doppelchrono Ceramic of een 1994 submariner trouwens…)

Bas

Voor verkoop is een ander topic dan dit.

I know, maar dan is het gelijk weer zo “verkoperig” :slight_smile:

Maar ik wilde eigenlijk gewoon vertellen wat ik van de DEEP SEA vindt. Als ik dat in het verkoopgedeelte doe, staat het ook weer zo raar :slight_smile:

Bas