Seagull 1963: Help, wie geeft me het verlossende antwoord?

Allereerst denk ik dat poljot24 een goed adres is, heb wel eens contact gehad met Julian en hij kwam erg betrokken over en beantwoorde mijn vragen erg prompt. Ook telefonisch buiten kantoortijden overigens. :+1:

Dan over het glas; persoonlijk zou ik bij dit horloge voor plexiglas gaan. Het krast idd sneller maar evt ooit vervangen zal de kop niet kosten en ik vind het makkelijker aan mijzelf te verkopen voor een horloge van deze waarde. (een speedy met hesalite zal ik niet snel meer doen, al is dat uiteraard erg persoonlijk).
De hoofdreden is overigens dat ik het erg goed vind passen bij het karakter van het horloge ipv een koel zakelijk saffier.

In beide gevallen, alvast veel plezier met de toekomstige NA gewenst, erg leuk horloge! :tada::+1:

1 like

Want jij duikt met je duikers?
Ik niet, en sommige staat leer heel goed…

Ik vind die combi van @anon50762135 ook erg geslaagd, op poljot staat die ook met een licht cognac croco achtig optie, ben benieuwd hoe die eruit ziet.

1 like

De laatste keer dat @Ruud iets qua soort deed, hadden we de gulden nog. :joy:

1 like

Dat het niet te zien is betekend niet dat ik niets doe :rofl:

Duiken groot woord. Zwemmen, snorkelen e.d. wel.

Nee.

3 likes

En ik, vind van wel :kissing_heart:

1 like

Met polywatch haal je hoegenaamd niets weg, het heeft een fractioneel oplossende werking en je vult de krasje iets op. Optisch ben je dan snel tevreden. Mocht je serieuze krassen hebben dan moet er gepolijst worden met schuurpapier. Dat klinkt eng, maar is het niet, je haalt minimaal materiaal weg en het resultaat is dat optisch de nieuwstaat terug komt. Kun je best vaak doen zonder onoverkomelijke gevolgen, tenzij jij dagelijks in de bouw werkt of zo, dan gaat het wat harder :yum:

1 like

Dank je wel voor die lap tekst, dat helpt. Ik denk dat ik er inderdaad uit ben. Plexi van Poljot.

Iedereen kan nu roepen dat het star trek logo het originele logo is, maar ik vind de indices en de ster van de hommageversie veel cooler.

Zo eng klinkt het niet als ze een fatsoenlijk glaasje hebben gezet. Dat was eigenlijk meer mijn insteek. Maar je hebt uiteraard gelijk.

Het wordt de plexi! Dank allen!

In a clean cut case of let’s agree to disagree:

Leder gut! Steel bad!

4 likes

Absoluut plexi,

1 like

Zeker, op alles behale een diver :nauseated_face: :stuck_out_tongue:

1 like

Echt een hele mooie combinatie!

1 like

Geïnspireerd door dit topic mijn fantasieversie weer eens uit de box gegrabbeld :grinning:

1 like

Volgens mij heb ik dat verhaal over de HKED en het origineel al eens uitgebreid hier op het forum geplaatst. Wel al een paar jaar geleden (2017 of zo?). Daar heb ik dacht ik ook uitgelegd dat er twee versies (heel kort) in omloop waren, één voor de burgerluchtvaart en één die voor de luchtmacht bedoeld was.

Overigens; plexi natuurlijk.