Seamaster only!

Daar is ie eindelijk! Prachtig! Ooit zal ik m ook nog eens gaan proberen

1 like

Van horen zeggen €180,-
Van het voor jaar maar eens bestellen.

Staat gedateerd op 02/02/2020. Best een bijzondere datum, … voor cijferfetisjisten. :wink:

Sorry.

Echt hè! :sunglasses: … je weet dat ik er eigenlijk al sinds 2018 (toen 'ie uitkwam) over begin, telkens als ik dit ding weer voorbij zie komen. Heb me ook al vaak afgevraagd: Wat zal ik doen? Nooit eerder echt de kans gehad, nu wél dus maar meteen de knoop doorgehakt.

Enne, nu 24 uur later, nog steeds ontzettend grote blij! Ik heb net wat foto’s voor een NA topic gemaakt, ga ik straks eens even voor zitten.

4 likes

Je vraagt je toch af waarom iemand hem dan binnen 1 week weer wegdoet :thinking:

1 like

Dat soort vragen kun je het beste aan @Daffie stellen. :rofl: :joy:

Deze was ongebruikt, zat nog in de stickers en daarmee splinternieuw. Had ik dat niet al ergens geschreven? Verder interesseert ‘de achtergrond’ me weinig. Vond de datum wel grappig, zo’n palingding. Leuk toch? :wink:

2 likes

Druk bezig inspiratie op te doen voor het thema van de fotowedstrijd. @TiBrew maakt 't me niet makkelijk!

Daar zit muziek in! :sunglasses:

8 likes

8 likes

Binnenkort in verkoop, maar nu al even in beeld.

3 likes

Een Seamaster als dresswatch??

Maar natuurlijk!!

8 likes

Uit welk jaar is die?

Dit blijf ik de allermooiste vinden!

1 like

Ik krijg méér complimenten over onderstaand horloge dan mijn Speedy… :shushing_face:

13 likes

Wat ik er van kan vinden is het uurwerk (caliber 1332) tussen 1979 en 1982 gebruikt. Dus ergens van rond die tijd.

Interessant!

1 like

Stuur maar ff een pb

Tjonge jonge, … ik hou ervan! :heart_eyes:
Wat een heerlijke NA.

Snap ik wel, de Speedmaster is wat minder opvallend. Beide vind ik gaaf! Topsetje. :ok_hand:

21 likes

:joy: Nice hoor :ok_hand:t2:
Leuk dat je blauw hebt gekozen ook.

1 like

Haha, ja sorry het is even een overvloed aan foto’s maar het ebt wel weer weg hoor. Ben er gewoon erg enthousiast over, eigenlijk altijd als ik een NA heb … vind het leuk om telkens wat anders te proberen. Maar voorlopig blijf ik even hier hangen, bij deze Seamaster! :wink:

1 like

Leuk om te lezen/zien! En mooie foto’s ook trouwens.

1 like

16 likes