Citizen Tsuyosa is mijn favo model
Zoals ik al bij je NA topic heb aangegeven ben ik ook heel blij met mijn Seestern S434.
Afgelopen zomer hem ook eens op een aliexpress MN bandje gezet
En de lume is ook onverslaanbaar, de sterkste uit mijn collectie
Stijlvol uiterlijk.
Hij is echt prachtig en lume werk tja perfecto👌🏽
Heb even gekeken en ze hebben nu ook andere kleuren…
Inderdaad, ziet er goed uit!
Ik vind zelf de two tone varianten met de goudkleur eraan minder geslaagd. Dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur maar die groene…
Juist persoonlijke voorkeur en dat is alleen maar goed. Bij die two tone hebben ze het heel subtiel gehouden vind ik om alleen de rand van de bezel en alleen de kroon te kleuren in goud. Als ze de band ook mee hadden genomen zou het voor mij to much zijn🙂
Je username verraadde dat wel een beetje.
Beetje🙄 Tsuyosa Kracht💪🏾
Als het goed is kun je dat vergrootglas bij een tsuyosa redelijk makkelijk verwijderen. Google even, maar heb het destijds ook overwogen. Uiteindelijk de tsuyosa de deur uit gedaan dus niet meer aan toegekomen.
Mja, ik heb dat ook ooit eens opgezocht maar het staat me een beetje tegen om met een gasbrandertje of soldeerbout op mijn horloge te gaan lopen kloten.
Je kunt er ook voor kiezen om er een ander glaasje in te laten zetten. Voor nu laat ik het gewoon zo.
Seestern S446. Best een leuk horloge. Seestern is, naast de Duitse naam voor zeester, ook een wijk in Düsseldorf.
De GMT-wijzer staat op dezelfde tijd als je reguliere wijzers. Een voor 's nachts en een voor overdag?
Doe ik ook met mijn gmt functie wanneer ik niet op reis ben. Gebruik hem dan in weze als een 24 uurs aanduiding
İk heb er niks aan veranderd, gebruik hem meer als 24uurs aanduiding. Die van jou heeft ook een mooi cream kleur
Ja, de wp is geëmailleerd (?). Mooie glans, in elk geval. Maar, waarschijnlijk toch geen blijvertje, netzomin als zijn rooie broertje.
Hoop dat je iemands anders ermee blij kan maken…
Haha, ja, weggooien kan altijd nog