Seiko 5 snkl23; is het het nog waard?

Naast zijn avontuurlijke broer

3 likes

Ik miste hem, dus vandaag maar weer eens omgeslingerd!

7 likes

8 likes

Ik was gisteren wat strap options aan het bekijken, omdat ik mijn bruine suede band toch wat te dun vind. Nu kwam ik deze foto tegen:

De link naar de source werkte helaas niet meer. Deze komt toch aardig in de buurt. https://tidochting.se/en/klockarmband/klockarmband-av-gra-mocka-lader-18mm-20mm-22mm-24mm?fbclid=IwAR1SM9QrizpT3haAC5vop_MQ5vw3ZxsUTO_2xdLkcMHWGbqr-3CTtzjiqo4 Ben alleen bang dat hij weer te dun gaat zijn. Wat denken jullie?

Op de foto’s op de website ziet het er vrij fors uit, zeker tussen de lugs! Ben benieuwd naar het resultaat!

7 likes

9 likes

Weinig licht, beetje lume

3 likes

Sorry dat ik hier maar blijf spammen, maar ik heb nooit antwoord gegeven op de vraag waar het hier allemaal om draait: Is ie het geld nog waard?

Nou, absoluut, hij is iedere Euro van die 85 ofwatwashetookalweer waard!

3 likes

Gewoon blijven spammen, want ik zie dit topic meer nu als een ‘Seiko SNKL23 only’ topic.

3 likes

6 likes

4 likes

Je moet wel je toetsenbord eens schoonmaken :grin:

1 like

Waar is die jubilee besteld?

Heb je daar een link van?

@thedailybeater een stukje omhoog scrollen en je ziet dat @CT_RS en @Dao je alle informatie geven om deze comfortabele band erop te krijgen :smile:

1 like

2 likes

5 likes

Zal ik hem wijzigen naar @Jason_Nash only?

3 likes

Mooi heldere foto.

1 like

Eerder naar ‘Seiko SNKL23 only’. Maar ik snap je: @Jason_Nash is wel erg trouw om hier ook te posten. Top! Moet ik ook vaker doen als ik hem om heb. Zit alleen in mijn duikerfase op dit moment.

2 likes