Seiko 5 snkl23; is het het nog waard?

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Het is een mooi horloge.

4 likes

:hushed: Wow, de JDM-versie! Net binnen?

Yep, draagt heerlijk best happy mee :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

1 like

Hij draag zeker heerlijk. Gefeliciteerd met deze bijzondere NA!

1 like

Het mocht even duren maar daar is ie dan! Ik voelde me weer als een klein kind met sinterklaas toen ik het pakketje kreeg want ik wist mijn god niet meer dat ik hem besteld had :joy:

Toch kek dingetje wel hoor, ziet er echt wel tof uit. Nu nog wachten op de 18mm banden die ik had besteld uit de VS, dan kan die rammelaar die er nu om zit eraf…

5 likes

Hey iedereen

Ik ben sinds kort nogal geïnteresseerd geraakt in horloges. Voorlopig heb ik nog geen bijzondere dingen, maar ik las op verschillende plaatsen dat dit wel een leuk horloge is voor een klein bedrag. Op Ebay zie ik er verschillende staan vanaf 140 dollar. Is het dat volgens jullie waard of kan ik beter nog even verder rondkijken en afwachten tot een voordeligere aanbieding?

Tips, andere topics zijn ook welkom :slight_smile:

als je niet per se deze wijzerplaat zoekt kan je voor veel minder een ander model vinden. Deze zijn door het hodinkee artikel veel in prijs omhoog gegaan

eBay-verkoper ‘watch-superior‘ verkoopt de k-versie voor nieuw voor ca. 75 euro nog steeds. Dat was ook de versie dat door Hodinkee werd verslaan. Hou rekening dat je eventueel inklaringskosten en btw moet betalen.

Voor die prijs is het een schitterend horloge, mits je er een mooie, dikke, leren band op zet.

Jammer is al weg zo te zien. Maar dan weet ik dat ik het in de gaten moet houden tot er een betere aanbieding komt. Bedankt!

1 like

Moet wel te vinden zijn.

Deze inderdaad voor 75 gekocht plus nog 2 tientjes voor de import. negeer het dramatische datum en tijdsverschil, vandaag even geen zin in goedzetten :grimacing:

2 likes

De J versie :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses::sunglasses:

5 likes

J versie, gemod, op jubilee :sunglasses:

7 likes

Nice ook :ok_hand:.

Hoezo weg?! Ik zie dat hij ze nog heeft. Vreemd. :thinking:

Ik heb er eentje gevonden voor 80 euro inclusief verzending kan niet wachten tot hij er is :heart_eyes:

Ik wil alvast een bandje bestellen. Iemand die mij even kan zeggen hoeveel mm ik moet nemen?

1 like

18mm!

18mm inderdaad, veel plezier ervan! De blijheid gaat dubbel zijn want als je bent zoals ik, ben je alweer vergeten dat je m had besteld tegen de tijd dat ie aan komt :joy:

1 like

Gefeliciteerd! Persoonlijk vind ik een leren band van minimaal 4,5 mm of dikker het beste erbij passen, aangezien de kast relatief hoog is voor z’n diameter.

Voor geïnteresseerden, eBay-Verkoper ‘watch-superior’ heeft ze nog voor ca. €76 incl verzending:

2 likes