Seiko 5 snkl23; is het het nog waard?

Haha I know maar meteen ter info voor andere geïnteresseerden :joy:

2 likes

Vandaag mijn SNKL23 opgehaald op het postkantoor.

Geen inklaringskosten e.d. hoeven te betalen. Dus, voor €76 helemaal klaar. En wat is hij mooi, zeg!

Foto’s komen later. Eerst een ander bandje op zetten.

2 likes

Zo, dat is lekker zeg. Ik moest bijna 25 piek aftikken.

1 like

Maar je hebt er in ieder geval weer een goede marge opgekregen bij de verkoop, niet waar? :wink:

2 likes

Dat is een absurd koopje dan, ze gaan voor veel meer doorgaans!

2 likes

Kwestie van vraag en aanbod hè😉

2 likes

Hierbij even een cross-post:

Gisteren binnengekomen en gelijk van een nieuwe band voorzien:

Het is verrekte moeilijk om de mooie glans en rondingen van de wijzers met een simpele smartphone-camera op beeld te vatten, maar het lijkt enigszins gelukt. :slightly_smiling_face:

Daarnaast het wel een crime om de horloge op tijd te zetten met die mini-kroon. Maar dat ik dan ook het enige minpunt, vind ik. Voor dat geld mag je verder niet klagen. :smile:

4 likes

Jij had er toch een in het blauwe gedeelte als ik me niet vergis? Prijsaanpassinkje dan maar toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha- nee.
€76 is gewoon erg laag en niet marktconform.
En mijne is ‘improved’ :sunglasses:

Mensen mogen een bod doen. Of doorscrollen.

1 like

Leuk ding is het zeker ja, die zal je ongetwijfeld nog wel kwijtraken! :+1:

1 like

We gaan het zien, hoop er iemand gelukkig mee te kunnen maken :+1:t2: Zonder mezelf pijn te doen met een te lage prijs althans :joy: hem houden is ook geen straf, maargoed ik heb er al mentaal al afscheid van genomen.

1 like

Watch-superior op eBay heeft ze weer op voorraad voor ca. €76, mocht je interesse hebben.

1 like

Die prijs maakt het wel aanlokkelijk om er eentje in huis te halen ja, bedankt voor de tip!

1 like

Ik zou haast bijna nog eentje willen kopen. Gewoon voor reserve. :grinning:

Maar ik denk dat ik dan voor de JDM-versie ga. Helaas is die versie duurder. :frowning_face:

1 like

Laat ik nou een JDM versie te koop hebben staan :grin:
Wees iemand me laatst op :upside_down_face:

3 likes

Toch maar eentje besteld, blijft een geinig ding en ziet er gewoon heel goed uit.

Ik zou zeggen maak er gebruik van @MechanicalFreak

2 likes

Helaas, ik ben alleen geïnteresseerd in een nieuwe, ongemodificeerde direct-uit-de-fabriek variant. Sorry, @Dao. Daarnaast is de JDM-versie net iets te duur om het nog — in mijn inziens — de Seiko ‘Hosinkee’ te mogen noemen.

1 like

Ik ben niet boos. Iedereen maakt fouten :wink:

Jullie maken mij nu wel echt nieuwsgierig,
Ik heb er ook maar een besteld.

1 like

Ik ben ook in het bezit van de Seiko SNKL23K1. Ik heb er een struisvogel lederen horlogeband aangezet. De struisvogel lederen band is heel comfortabel en ziet er heel mooi uit op de Seiko. De struisvogel lederen band is van CheapestNatoStraps (https://www.cheapestnatostraps.com/collections/classic-watch-bands/products/classic-3).

2 likes