Seiko 5 snkl23; is het het nog waard?

Dankjewel voor de tip! Zijn de invoerkosten zelfs na het vragen van een verlaging van de waarde van het pakketje nog een big deal? Of is dat niets om je zorgen over te maken.

1 like

Ik vind het wel heel vreemd dat zij in een klap zijn verkocht. Ik heb de ontwikkeling van de verkoop de afgelopen week dagelijks op de voet gevolgd en de laatste dagen ging het 1 of 2 horloges per dag. Jammer, ik had er ook een willen kopen uiteindelijk.

Ik heb er niet veel ervaring mee. 1x met een horloge van 500,- gehad. Die werd als “$100” verzonden en moest toen nog 33 euro ofzo bijbetalen. Reken dus op ongeveer 30% extra kosten.
Je betaalt geloof ik BTW over de aanschafprijs en nog een deel over de bezorgkosten geloof ik.
Ik weet wel dat als de waarde op het pakketje bij een controle niet blijkt te kloppen ze een schatting maken en daarop de berekening maken.

Misschien dat ze zelf door hebben gekregen dat ze er meer voor konden vangen of 1 iemand heeft ze toevallig opgekocht en heeft een leuk handeltje te pakken.

1 like

Hier nog iemand met Ali Jubilee mod, bedankt voor de tip! Ik heb wel de originele endlinks moeten gebruiken (SNK375J1).


4 likes

En? Bevalt hij? Heb je de inklaringskosten nog moeten betalen?

Heb je er uiteindelijk ook ééntje besteld?

1 like

Gefeliciteerd! Bij dezelfde eBay-verkoper?

Heb ‘m ondertussen inderdaad binnen. Plaatje van een horloge. Maar die band is werkelijk verschrikkelijk. Kreeg ‘m er al amper af. Het is nu even wachten op een vijftal leren/suede bandjes die onderweg zijn voordat deze om de pols gaat :blush:.

De verkoper is trouwens (zonder dat ik het gevraagd had) creatief geweest wat betreft de waarde :+1:

2 likes

Heeft één van jullie dezelfde pijn gevoeld tijdens het sizen van deze band, want holy sh*t wat een priegelwerk.

1 like

Heb je ook een garantiekaart erbij gekregen?

Hier binnen, moest 20 euro betalen…

Gefeliciteerd! Ik heb hem ook nog alsnog bij watch-superior kunnen kopen. Bleek de laatste te zijn. Of het een verkooptruc was of niet. Dat maakt mij niet uit :smile:

Nu maar eens op zoek gaan naar een mooie band.

1 like

Ik heb die ali-express jubilee besteld voor mijn snkl43. Leuk!
En ik ben benieuwd of het mij lukt die links er uit te krijgen om er zo een 18mm band van te maken

1 like

Zojuist even gekeken en (tot mijn verbazing) zat deze er netjes bij. Compleet ingevuld en gestempeld, zoals het hoort :ok_hand:

1 like

Iemand een idee of de bezel er ook af kan en er een fluted bezel leverbaar is? Wil de mijne onder handen nemen als ie binnen is.

1 like

Jij dus? :joy:

1 like

Haha, nee hoor. Mocht wel willen dat ik ze alle 20 had gekocht :drooling_face:

1 like

Nee voor sommige Seiko 5s wel, maar deze bezel is één met de kast. Heel zen, eigenlijk.

1 like

Maakt nu niet meer uit :wink:

1 like