Seiko 5 snkl23; is het het nog waard?

Heb je hem al binnen? En heb je nog importheffing en/of btw moeten betalen?

Laat ons even weten hier het afloopt! Vind ik wel interessant.

Je kan geluk hebben, ongeacht land van herkomst. De mijne kwam vanuit Japan, ik verwachtte dat alle formulieren dus wel ingevuld waren, maar zonder bijkomende kosten :ok_hand:t2:

We gaan het zien.

Had de beste man gevraagd de kosten zo laag mogelijk te noteren :grinning:

Heb ‘m nog niet binnen. Net dit weekend besteld. Laat hier nog wel weten wat er aan kosten bij is gekomen :+1:

1 like

Hoe is het hiermee afgelopen?

1 like

Nog geen tijd gehad om het te proberen, maar ik zal het dit weekend proberen. Leuk dat je er nog aan denkt!

1 like

En? Heb je hem al binnen?

Ben ook bezweken. Zag er zelfs ééntje voor 626,88 dollar te koop staan. Goede investering dus :+1:t3:

2 likes

Heb je hem met of zonder doos besteld?

Zonder denk ik. Zag dat je hem voor 15 piek extra kon kopen maar zag geen optie. Nu ben ik sowieso een gierige Hollander dus die doos hoef ik niet :rofl:

1 like

Als het goed is kan ik ‘m vanmiddag ophalen bij de PostNL afhaallocatie. Volgens de track and trace site moet ik € 21,76 aan inklaringskosten betalen. Dat is in lijn met wat ik verwachtte.

Later meer :blush:

2 likes

Nice! Had je bij aankoop (nog) gevraagd om een lagere waarde op het pakketje te vermelden?

Nee, niet gevraagd. Had ik kunnen doen, maar ben daar zelf niet zo happig op om te doen.

1 like

Ben ik vergeten, heb er gewoon nog even een berichtje achteraan gestuurd. Een beetje brutaal zijn doet soms wonderen :innocent:

1 like

Je hebt gelukkig. Plotseling zijn al 20 exemplaren verkocht. Raar.

Wil je er ook een? Ik heb er nog 19 over als je er ééntje wilt :joy::joy::joy:

5 likes

Hallo iedereen, ik ben nieuw in de horloge wereld en ben van plan mijn eerste horloge aan te gaan schaffen. Nou viel mijn oog op het model dat hier wordt besproken, namelijk de Seiko 5 SNKL23. Aangezien dit horloge erg moeilijk te vinden is, vroeg ik mij af waar jullie dit model hebben gekocht?

1 like

Welkom!
Ik heb er vanmiddag hier ééntje besteld.

Hij had er toen nog 20 maar is nu niet meer te vinden. Had hem voor omgerekend 78,-.
Misschien kun je hem een berichtje sturen en vragen of ie ze nog kan leveren.
Vraag hem dan gelijk om de waarde op het pakketje lager te maken, dat schilt je waarschijnlijk invoerkosten. Ik heb dat ook gedaan en hij heeft aangegeven dat voor me te doen.

Het horloge is discontinued bij Seiko voor zover ik weet wat betekent dat ie niet meer geleverd wordt.
De prijzen stijgen dus ook steeds meer. Er staat er zelfs 1 voor ruim 600 piek op EBay.
Je zult een afweging moeten maken wat het je waard is of geduld hebben en hopen op een goedkopere of een goede tweedehands.

Brutalen hebben de halve wereld :blush::innocent: