Seiko 5 Sports - Kleiner alternatief?

16 cm it is! Hoe een dress watch van 38mm toch al vrij groot kan lijken he…

1 like

Zolang je inderdaad met PayPal kan betalen zit je enigszins safe. Vanaf ik men Visa nummer en cvc rechtstreeks mag beginnen invullen haak ik af :smile:

Jouw plaat over eglobal blijft echt hangen. :dizzy_face::+1: Alle grote Aziatische webshops doen op deze wijze zaken: AliExpress, banggood, gearbest, … Je moet verdorie moeite doen om een andere te vinden!

1 like

Omdat de mini turtles inderdaad discontinued zijn. Op eglobal hebben ze enkel nog de blauwe, een jaar geleden hadden ze beide. Mijn recent gekochte heeft serienummer van 2018. Eens uitgeput komen ze niet terug, me dunkt. Twijfelaars kunnen binnen 6 maanden elders 50-100 euro meer betalen.

1 like

Sjonge, als dit topic zo verdergaat leg ik vanavond 264 knaken en gedaan ermee!

Ga toch voor een Citizen ny0040.
Of een Orient Kamasu met een lug to lug van 46mm.

Een Seiko SKX heeft een hopeloos verouderd en onnauwkeurig uurwerk.
Daar geef je toch geen geld meer aan…

De nieuwe Sports is ook gewoon te duur, voor wat het ‘maar’ is.

1 like

Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik ben eerlijk gezegd juist aan het twijfelen om hem weg te doen.

Als anderen over Eglobal beginnen dan reageer ik, en dat is niet verboden. Die andere sites heb ik nog nooit wat bij gekocht en omdat zij het doen is het niet opeens goed natuurlijk he. Onze musea moeten ergens mee gesubsidieerd worden he :innocent: :innocent:

1 like

Heb nog een mooie Citizen te koop staan voor €130. Hou je nog genoeg over voor iets anders :smile:.

Titanium, saffier, 40mm, solar uurwerk. Ideaal voor dagelijks gebruik:

2 likes

Ik heb als alternatief voor de in prijs al maar duurder wordende SKX 00x een Orient Mako. Geweldig!

1 like

Richting de 17cm dacht ik.

1 like