lijkt me een leuke beater op leer en dan kunnen mijn sarbs wat veiliger thuis blijven
Na mijn onterechte voor oordelen ben ik het eigenlijk meer gaan waarderen, voornamelijk dat ze in real life toch wel erg mooi zijn! (behalve de bracelet).
Ze bieden echt veel waar voor het geld. Het zijn de enige affordables die ik overweeg.
Ik heb nul vijfjes. Ben aan het sparen, heb een hoger doel. Maar later als ik groot ben (en een paar spaardoelen heb behaald) koop ik er een paar vijfjes bij. Inderdaad ook van die kleine 37mm modellen die ze al vele jaren maken.
De nieuwe grote “5” modellen vind ik trouwens niet mooi.
Leuk voor erbij. Als ik Jay Leno’s garage had zou ik er ook een paar Kevers in hebben. Trouwens, ook voor mensen met een bescheiden beurs is een Seiko-5-only collectie een uitstekende keus imo.
Ik vind het leuke klokjes voor weinig geld. Ik heb er 2 in bezit die het erg goed doen en best accuraat zijn. En ik heb er 1 die helaas kapot is. Maar daar zit 'n verhaal achter en is mij erg dierbaar, dus die wil ik binnenkort nieuw leven inblazen… Ongeacht welke prijs ik daar voor moet betalen! En financieel gezien kan je beter 'n 5jes virus hebben dan bvb 'n Rolex virus!
Als je alle ruim 2000 5jes koopt die ooit gemaakt zijn, dan ben je waarschijnlijk nog geen 3,5k kwijt. Minder dan het bedrag van 1 nieuwe Rolex in elk geval. Je moet wel 'n enorme grote Horlogekist hebben dan
Super die 5jes inderdaad.
Had vlak nadat ik een nieuwe gekocht had onderstaande (uit 1996) gekregen welke van mijn opa was geweest. Heb toen die andere hier op HF weer verkocht. Die had wel de display case wat ik bij deze mis maar vond 2 teveel. Niet ten nadele van de 5jes.
Ik heb ook goede ervaringen met Amazon.co.uk, alleen met verzendkosten erbij is de prijs omgerekend toch zo’n 85 euro. Dan is de 60 euro van eglobalcentral het toch wel waard voor mij om nog even te wachten.
10tje? Gemiddeld €100,- per stuk… Met oude prijzen mee gerekend. Zeg 2300 stuks? Hoe kom jij dan aan 10je per stuk? Een 10je per stuk zou in mijn geval €230,- zijn…of ik loop zwaar achter?