Thx.
Ik heb er nog
Dit zijn ex-en
Hij is binnen hoor!!
Wat een k*t armband om te verstellen haha maargoed hoort bij de charme
Ben er blij mee!!!
Die groene is ook geweldig!
Welk type is dit?
Ben er dan ook erg blij mee! Is de SRP409, één van de Seiko 5 50th anniversary reeks. Op de achterzijde van de secondewijzer zit een rood 5-je dat fijn meedraait.
Meer info: https://forums.watchuseek.com/f21/seiko-5-50th-anniversary-watches-srp409-864262.html
Ik ken ‘m, heb hem ook gehad en weer geflipperd.
Top, bedankt!
Hoi Jurgen,
Ik heb inmiddels heel wat (ook veel duurdere) horloges ‘versleten’ maar de zwak voor de 5-jes blijft! Kijk eens op Youtube naar de video’s van Urban Gentry, en geniet van zijn lyrische enthousiasme. Verdiep je ook in de historie van Seiko dan gaat het nog meer leven.
Mechanisch zijn de 5-jes gebouwd als een tank, zonder fratsen. Heerlijk.
Groet, en veel plezier van deze hobby!
Frans
Mooie klok! Probeer eens NATO banden. Olijfgroen zou heel cool staan denk ik ;-). En je kunt naar hartelust (en heel snel!) wisselen al naar gelang je stemming/outfit. Dan ben je van het gepiel af.
Die 2e met ie witte plaat is een plaatje
Welke is dat?
Als nieuwkomer hier en door dit forum Monsterwatches site bezocht vandaag. Uit het Seiko 5 jes topic gehaald natuurlijk. Dat had ik misschien beter niet kunnen doen! Of juist wel? Ik werd op slag verliefd op twee mooie 5 jes … alleen mijn vriendin weet het nog niet.
Net toch maar doorgepakt en ze beide gekocht. Helemaal verrukt nu natuurlijk
Alleen…hoe vertel ik het mijn vriendin? Mocht niks meer kopen
Iemand een goede smoes voor mij?
Een wijs man heeft mij verteld dat het beter is om achteraf om vergeving te vragen dan vooraf om toestemming
Die ga ik onthouden thnx!
Ook maar ff op Monsterwatches kijken
Pak de pinpas er dan maar meteen bij!
Gewoon dragen joh… mijn vriendin ziet bijvoorbeeld niet het verschil tussen bepaalde duikers… en nee, ze is niet blind haha ik kom er vrij vaak mee weg
Da’s wel een goeie! Had die van: spotgoedkoop, zoveel € bespaard! Al te vaak gebruikt.
Laat je de uitkomst weten! Nu naar bed, dromen van de 5 tjes…
Heb zojuist vergeving gevraagd voor de aanschaf van de twee 5 jes, zoals door jou geopperd!
Ging best wel goed! Mijn vriendin is niet eens boos geworden! Ze vindt mijn aankopen niet mooi maar dat maakt me niks uit, als ik ze maar mooi vind! Enne…jij hoeft ze niet te dragen! Hierna zelfs samen andere 5 je zitten kijken onder het mom van: wat vindt jij dan wel mooi?
Voor nu ben ik enorm geholpen door je, nogmaals dank .
Moet me nu wel zeker een paar weken gedeisd houden maar dat lukt wel.
Wacht nu gerust mijn aankopen af. Groetjes!
Ben benieuwd! Welke heb je gekozen?
Mooi man, zij overlegt ook niet vooraf voor haar kleding
Koopt ze ook gewoon zonder vooraf te vragen.