Geachte HF’ers wie heeft dit horloge en heeft een kapotte rubber band gedeelte.
Kijk even naar dit draadje. Ik stuur je zo nog even een pb.
Ik heb hetzelfde horloge als jij, maar daarvan is het rubber nog prima in orde.
Ik zie nu eigenlijk pas dat je het waarschijnlijk omgekeerd bedoelt, jouw band is nog in orde en je wilt iemand helpen wiens band kapot is, klopt dat?
correct als er geen nieuw rubber komt
Aah ik begrijp nu de reactie van jullie na mijn bericht. Alleen zit ik nu even te knijpen want mijn topic is verplaatst door een lid naar gezocht en dat gaat voor mij niet goed aflopen ik heb nml trut level 1 heb al gevraagd deze weer te verplaatsen.
Ik heb het oude draadje gelezen en dat was een topic van Marco die nu ook heeft gereageerd
Antwoord op jouw vraag Peet is dat mijn bandje is gescheurd op het kleine gedeelte rubber aan de vouwsluiting en dat heb ik een druppeltje seconden lijm kunnen geven en ik zag een beginnende breuk en ook gelijmd uit voorzorg.
Ik heb al eens een project gedaan voor de band van een 5m42-0e60/69 en zit te denken het nu te doen voor de 5j22-0a70 snappie?
Iemand heeft de topic weer terug gezet top!!!
Sjemig… had ik het ook alweer verplaatst en weer teruggeplaatst…
Wat een gedoe…
Yo Arjen jij had het van gezocht terug geplaatst naar algemeen? dat was de bedoeling hoor thnx!!
Hallo Marco jij heb in 2021 deze vraag hier op HF neergelegd en advies gekregen heeft dit geen resultaat opgeleverd?
Ik stuur je alsnog een pb.
Dag HF’rs net terug van een weekje weg naar het zonnige Spanje en gelijk de volgende dag horloges op de lader en weer aan de knutsel. Had nog een bandje liggen voor de 5m42-0e49 een beetje verknipt en aangepast en voila staat niet een zo gek toch?
Voor de seiko 5j22-0a70 ga ik een projectje beginnen nml hiervoor bandjes printen aangezien 1 kant van het bandje van dit horloge niet meer te vertrouwen is.
Dus word vervolgd.