Seiko 6105-8110 geserviced

Aad wat leuke " traktatie" :star_struck: met een zo gaaf verslag :clap: :clap: :+1:
Groeten Iwan :motorcycle:
image

1 like

Pennetje zit er gelukkig nog wel, is alleen niet zichtbaar op de foto.

1 like

Die kast van jou ziet er anders toch aardig opgeknapt uit… als je hem vergelijkt met de andere twee exemplaren.:shushing_face:

Gelukkig, die sneuvelen vaak. Mensen denken soms ten onrechte dat het een schroefkroon is. :face_with_hand_over_mouth:

Moet ik hier nog serieus op in gaan?

Mooi werk :smile:

2 likes

Leek me gewoon vreemd. De kast en bezel helemaal gaaf, maar de lume flikkert bijna van de wijzers af.

4 likes

:ok_hand:
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

2 likes

Mooi gedaan Aad, complimenten.

2 likes

Geweldig gedaan Aad! Ik ben ook trots bezitter van een 6105-8110 en alle goede pogingen met re-issues ten spijt… Dit is en blijft toch echt de enige oer Turtle!

6 likes

Het zijn idd geweldige horloges.
Staat hoog op mijn verlanglijstje. :slight_smile:

2 likes

Amen! :handshake:

1 like

Wat maakt het uit: als hij zegt dat het origineel is dan is dat toch prima. Het is het horloge van zijn vader, laat alles vervangen zijn: als ik hem was zou het me geen ene mallemoer schelen of het zelfs een replica is of niet. Zijn vader heeft hem gedragen. Nu kan het zijn dat je hem een beetje een kl*te gevoel geeft over het horloge.

Overigens betwist ik je expertise t.a.v. dit model niet, maar laten we het gezellig houden.

3 likes

Je hebt gelijk, het was niet mijn bedoeling om hem een rotgevoel te geven over z’n horloge. Mijn excuses aan @Sjoerd als dat wel het geval is. Als zijn horloge iets gedaan heeft, dan is het wel dat het de hobby en de liefde voor de 6105-8110 bij hem heeft aangewakkerd. Dat kan ik alleen maar toejuichen.

6 likes

Heerlijk zo’n gehavende Seiko duiker die onder de motorkap weer lekker draait.
Goede keuze om het optische deel niet aan te pakken.
Mooi stukje vakwerk Aad :ok_hand:t3:

2 likes

prachtige klok weer, ik wou dat mijn vader zoiets had, maar die draagt alleen maar chinese tr… rommel

Prachtig horloge.
Geweldig dat deze weer opgeknapt is.
En dat er nog onderdelen voor zijn.
Wees er maar zuinig op.
Ben jaloers. Ha ha

1 like

Goed bezig Aad! en bedankt voor het delen! :+1:

1 like

Aad, je gaf aan dat je het verschrikkelijk druk had met alle aanvragen…je maakt het jezelf niet gemakkelijk hiermee: ik verwacht een groot aantal PM’tjes jouw kant opkomen met verzoekjes… Fantastisch werk!

1 like