Seiko 6105 “Captain Willard” vintage watch restoration

9 likes

Tof filmpje van een iconisch horloge!

1 like

Mooi hé
Ik heb hem ook geweldig!

9 likes

Schitterend! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Prachtig horloge

2 likes

Bedankt voor het delen, staat bij mij op nr.1 als 1ste vintage horloge die ik wil kopen :yum:

3 likes

@Switch Even de nieuwe console laten liggen komende november en 20 nieuwe spellen.

Duur grapje zo’n Captain Willard :wink:

2 likes

Ja je betaalt echt voor de iconische status en niet voor de technische/afwerkingsaspecten, maar dat geldt helaas voor meer ‘iconen’.

3 likes

Wat is duur hier Rolex?

Niet miepen, is het dubbel en dwars waard.

3 likes

Daar ben ik het helemaal mee eens !
Ik heb hem van Jurtz Mogen kopen! :blush:

1 like

Zijn naam is volgens mij een anagram van “Nitpick”, wat muggenziften betekent. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

je schiet jezelf wel in je voet doort dit soort dingen te zeggen, je moet het publiek wel warm houden als je 1k wil pakken op je OP :laughing:

1 like

Leer het hem zou ik zeggen, jij kan het immers weten. :upside_down_face:

Nee ik weet er helemaal niks van, bij mij is het list of lager. keurig volgens de regels.

Heb je al een KVK nummer aangevraagd? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gek hè, dat verbaast mij niets😁

Volgens mij kun je met gemak een horloge museumdag organiseren :stuck_out_tongue_winking_eye::grinning:

Ik koop zeker een kaartje👍

1 like

nergens voor nodig. koop het voor mijzelf en als er een gelukje tussen zit komt het niet op HF.

jij weet net als ik de flipperen een ziekte is :crying_cat_face:

Hihi, i learned from the best :wink:

Maar grappig dat ik hier nu wordt aangevallen terwijl er tientallen in blauw staan boven list…ik bedoel…13000 euro voor een Batman uit 2018? Das 4000 euro boven list…moet je niet aankomen dat ik 200 euro wil pakken om de koerierskosten en een goede fles wijn eruit wil halen :grin:

Mwoa, >1000 euro voor een SKX variant?

1 like