Niks nieuws in de verzameling dus maar gewoon een plaatje uit het archief.
Fijne sfeervolle met stierenhoorns
Ben al weer op jacht naar de volgende 6138.
Deze foto onder blacklight gemaakt de lume werkt nog en de secondewijzer licht fluoriserend mooi op.
Nog paar uurtjes om de 150 aan te tikken. Mijn goede voornemen voor 2022 is o.a. om dit koppel bij elkaar te krijgen: de Tokei Zara en een 7017-6050. Gaat lukken, dwz eerstgenoemde is klaar en nummertje twee wordt komende maand(en) aangepakt. Het resultaat zal ik jullie uiteraard niet onthouden
- Het “doel”
- De Tokei
- De eyeless rally 7017-6050
Verder nog een projectje dat in de wachtrij staat om in 2022 gefixed te worden. Zover ik kan beoordelen helemaal origineel, maar zit geen beweging in. Oh ja, het is een JDM proof/proof UFO 6138….
Zo dat was bijdrage 148…wie maakt de 150 vol? Iemand anders nog een 6138 project voor 2022 om in de sneak preview te gooien?
Prettige jaarwisseling! Ik ga nu aan de champagne met oliebollen:-)
Daar kun je er wel eentje op nemen - bonne chance
Precies ja
Stil hier.
ik zocht naar een nieuw glas voor mijn pas gekochte Jumbo chronograph, niet te vinden of heel duur. Op Ebay ond ik er 1 in
Amman, Jordanië of all places
En voor 38 dollar!
In 5 dagen hier met DHL
Ik vind de zwarte erg gaaf, is het ref. nummer dan ook de 6138-8020? Of is het een ander nummer?
Zover mij bekend heeft de uitvoering met zwarte wijzerplaat hetzelfde nummer.
Google eens op Seiko 6138-8020 en je vind allerlei foto’s en informatie over deze horloges.
Ja dat is een 8020. Maar die wijzerplaat is uit een gouden model. De zwarte plaat is nooit in de stalen kast geleverd geweest.
Dan heb ik ook weer wat opgestoken.
Dacht altijd dat de zwarte wijzerplaat in de stalen kast ook origineel was.