Seiko 6139 only

Goedemiddag :slight_smile:

12 likes

Goedenavond


:sleeping:

9 likes

14 likes

Pas goed op met ‘nep’ advertenties van 6139-600X modellen op Markplaats. Het is deze weer raak!
Woensdag een blauwe, regelrechte kopie van eBay.
En vandaag weer een silver dial…

3 likes

Inmiddels voorzien van nieuw glas :smile:

17 likes

Huts :drooling_face::drooling_face:

14 likes

Nice! :ok_hand:t2:

1 like

6139 6002 Frankenstein

5 likes

Een NA uit japan, 6139-8050. Een van de modellen die je minder ziet, dus blij er een gevonden te hebben :wink: Mooie wijzerplaat, funky wijzers en erg bijzondere kast maken dit model speciaal

20 likes

Mooi ding, lekker strak kastje hoor :ok_hand:t2:

1 like

Samen met de andere NA :smile::smile: En nog zelfs een derde 6139 incoming :wink:

13 likes

Zo, wat leuks op Yahoo Japan gescoord?

1 like

Links komt van Yahoo, rechts komt uit het hoge noorden van ons landje. :wink: Ik heb ook nog een andere 6139 gekocht in Japan, die komt als het mee zit mss nog net eind deze week (maar dat was meer een random gok waar ik niet al te veel vertrouwen in heb :upside_down_face: )

1 like

Hallo ik heb hier een seiko 6139-6060 van mijn vader het horloge is de reden dat ik een enorme seikofan ben het heeft een nederlandse dagaanduiding.
Tevens heb ik alle reservelinks van de orginele band nog.
Punt is dat het uurwerk niet meer werkt en ik wil hem graag werkend hebben wie van u weet een forumgenoot of anders die me kan helpen?

2 likes

Is dat roest??

Ja denk ik wel

Poe, daar moet zeker een kundig iemand naar kijken dan. Nu ben ik dat zelf niet maar gelukkig zijn er hier vast wel mensen die daar wat over kunnen zeggen al zullen ze het horloge waarschijnlijk zelf moeten zien.

Ja dat klopt er heeft al iemand gereageerd die al vaker hier op het forum mooie seiko’s heeft gerepareerd/gered van de kliko.

2 likes

We zien het restauratie topic wel tegemoet dan :wink:

Zekerweten zou te gek zijn als hij gefixt

1 like