Seiko 6139 only

Ik hoop wel, dat je voor ons ook nog wat 6139 uurwerkjes over laat. :joy:

4 likes

Haha en nog zelfs 2 incoming :zipper_mouth_face: De afgelopen tijd druk bezig geweest de 6139 verzameling aan te vullen :sunglasses: We zijn er bijna.

Maar van deze blauwe 6139-8040’s heb ik er nu twee, ik had twee sniper bids aangezet en “per ongeluk” beide gewonnen. Wel erg toevallig want ik word meestal overboden en nu dus twee keer niet. :upside_down_face: Een van de blauwe komt dus weer beschikbaar voor jullie :sunglasses:

1 like

“Niet omdat het moet, maar omdat het kan” :joy:

1 like

Mooi! Wat ongelofelijk gaaf dat je die gewoon weggeeft!! :sweat_smile:

3 likes

Ik ben ten einde raad. Een prachtige 6139b 7070… Heb aan dit horloge al behoorlijke kosten gehad maar hij werkt nog altijd niet. Terwijl ik het een heel mooi model vind.

Is er iemand die hier naar zou willen kijken?

Chrono reset wel maar alles loopt gewoon door… er is een ander center Chronograph wheel opgezet uit een donor maar die gaf geen resultaat. Ook grijpt de stift niet meer en kan zo uit de kast getrokken worden. Ik zoek iemand die dit eerder heeft gedaan maar tegelijkertijd wil ik niet teveel kosten maken. Maar goed, ik snap het dilemma. Voor niets gaat de z…

Alles is wel compleet en ook schoongemaakt dus eigenlijk enorm zonde om deze te laten voor wat het is

3 likes

Ik zie dubbel :clown_face:

Vandaag deze 6139-6032 ontvangen met originele bracelet, en de band daar was het me om te doen.

14 likes

Zijn de rechterwiizers verkleurd van oranje naar geel? Mooie set. :ok_hand:

1 like

Thanks! Een van beide mag wel weer head-only vertrekken, twee dezelfde heb ik niet zoveel aan.

Ik denk het niet dat die wijzers stevig verkleurd zijn, de rest van de wijzerplaat is ook niet zo verkleurd namelijk en ik zie geen andere oranje/rooie ondertint in de kleur. Maar volgens mij werden deze zowel met oranje als gele wijzers verkocht.

2 likes

Welke vertrekt, geel of oranje?

Oranje :wink:

2 likes

Interesting :smirk:

Andere arm, zelfde horloge.:ok_hand:
Heel blij met deze. Nog een paar levels gaver dan een ‘standaard’ 6002.
Oranje springt er heel mooi uit maar is niet te agressief.
Blij met deze nieuwe aanwinst!

Er is nog een nieuwe band in aantocht, tot die tijd:




7 likes

Leuk hoor! De 6139s zijn ook gewoon erg gaaf.

Ik wacht nog ongeduldig af tot mn nieuwe 6139 door de douane is gekomen maar dat zal pas ergens volgende week worden vrees ik

3 likes

Wat voor een is het waar je op wacht?

De wijzerplaat heeft betere tijden gezien maar wel helemaal origineel. En ik heb er tenminste een nu :sunglasses::sunglasses:

14 likes

Zo een had je destijds toch ook op de Rikketik gescoord?

Dat heb je goed onthouden maar destijds weer verkocht. Nu eentje met originele band. :smile: Maar ik blijf opzoek naar een oranje in mooie staat.

5 likes

Ziet er goed uit. Mooie aanwinst. Ja de oranje zie je wel eens voorbijkomen maar dan meteen voor belachelijke prijzen. :sleeping::sweat:

1 like

Ik zie mooie oranje eigenlijk uberhaupt (bijna) nooit langs komen. Ik zou er best wat euro’s voor over hebben ook als hij helemaal origineel en in nette staat is. :slightly_smiling_face:

Jammer… heb geen 6139… (alleen een 6138 :blush:)

Maar mooi spul hier hoor! Wat maakten ze vooral jaren 70/80 mooie horloges!

2 likes