Seiko 6139 only

22 likes

Wow :metal:

1 like

Mmmh beeetje vreemd :roll_eyes:
Ik mis in dit setje toch dat type dat ook naar de maan was - hoe heet die ook al weer - Koeguek of zo :zipper_mouth_face:
Maar verder dik respect voor je engelengeduld om deze allemaal bij elkaar te zoeken!!!

1 like

Zo’n gele heb ik ook :wink: Maar dit een foto met van elk type of wijzerplaat variant 1. Van de 6139-600x, 6139-601x en 6139-8040 heb ik meer dan 1 variant.

2 likes

:ok_hand:
Je hebt er nog meer dan ik dacht! Duidelijke focus in de collectie; ik zou de 6138’s dan maar eens in de uitverkoop gooien…:wink:

3 likes

:point_up_2: :+1: :innocent:

1 like

Er staat er al in het blauwe deel :wink: Ook twijfel ik nog om mijn jumbo en ufo weg te doen. De 6138’s zijn erg leuke horloges maar wel vrij fors en ik vind de 6139 toch vaak net even wat leuker :smile:

3 likes

Wow, dat is echt een verzameling!!!
Netjes.

1 like

Hele toffe collectie. Vooral die 8040 & 8050 :open_mouth::heart_eyes:
Zoveel verschillende banden ook

:relieved:

1 like

10 likes

Ik vind de 6139-6011/11/12 een van de leukste 6139 varianten misschien wel. Vrij betaalbaar, ligt makkelijk in het oog en met mooie details.

en er staat een heel mooie te koop op HF

5 likes

Ik wil mijn flying saucer verkopen is er een
"vintage marktplaats" of kan ik hem hier posten/blauwe gedeelte posten.

2 likes

Je bent een vaste gebruiker, dus je kan gewoon gebruik maken van het blauwe gedeelte (horlogemarkt). Mooi horloge trouwens. :ok_hand:t3:

1 like

Thanks .Ja dat weet ik maar mischien een betere doelgroep op het vintage marktplaats gedeelte?

2 likes

Als je er niet veel voor wil hebben is Marktplaats prima te gebruiken :wink:

Die bestaat niet.

Ik zie dat je hem te koop gezet maar het lijkt me wel nuttig om te vermelden dat het horloge deels gerelumed is. :sweat_smile::wink:

1 like

Owja vergete.

1 like

Daniël, wat ben je toch een spelbreker… :wink:

Mooi gedaan :+1: