Seiko 6139 only

Toen ik hem kocht was het er niet bij vermeld. Het is wel netjes gedaan en op de fotos zie je het niet echt, tot je hem in je handen hebt en het donker er mee in gaat. :upside_down_face: Ik, als purist zijnde, heb hem om die reden verkocht. Verder was het echt een mooi exemplaar. :ok_hand:

1 like

I know…vandaar de :wink:. En je hebt gelijk uiteraard.

10 likes

Nog een keer dragen en dan toch echt de blauwe hoek in

5 likes

:face_with_raised_eyebrow: zonde dat je hem weg doet

1 like

is ook 1 van de lastigste besluiten tot nu toe… maar er komt een bijzondere vervanging voor terug.

1 like

Kreeg gisteren bij toeval een niet verwachte kans om een bijzonder horloge te kunnen kopen. En hiervoor moet ik fondsen vrij maken. Heb al wel eens vaker getwijfeld aan deze omdat ik er nog 1 heb en de Pogue vaker draag. Maar als ik hem om de pols doe… bah wat een knaller blijft dat toch!

1 like

Ooh, zo herkenbaar. Ik denk er ook over de blauwe ook weg te doen. Draag hem nauwelijks maar zodra ik hem draag is het weer een heerlijk ding. Dus blijf twijfelen…

2 likes

Gewoon niet weg doen, waarom zou je?

1 like

In mijn geval alleen vanwege tekort aan fondsen. En ja soms kun je niet alles houden helaas.
En een horloge moet gedragen worden, dus als deze te weinig polstijd krijgt bij de een dan is het toch mooi om te zien dat hij meer tijd krijgt bij een ander…

2 likes

En dan heb je over een maand of twee weer genoeg geld bij elkaar gespaard en denk je; goh had ik hem nu toch maar gehouden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is wat het is. En zoals gezegd, hij krijgt eigenlijk te weinig draagtijd en dat is ook zonde. De Pogue gaat in ieder geval zeker weten niet weg!

Volgens mij heb ik deze nog niet laten zien hier :thinking:

9 likes

Nou hij is onderweg naar zijn nieuwe eigenaar. Dit was wel de moeilijkste om los te laten.

Zonde zonde zonde. :sweat_smile::sweat_smile: Ik zit nu ook met een tantaluskwelling, wat moet ik doen met mijn blauwe pogues. De linker was mn eerste 6139 ooit namelijk en is zeer net en geserviced, maar de rechter is eigenlijk nóg mooier qua staat, bijna mint.

6 likes

Mint houden. Andere verkopen, is ook best strak eigenlijk.

1 like

Ja hij is ook mooi. Maar het lastige is dat de enige is met enige sentimentele waarde haha! Mijn eerste 6139… :upside_down_face:

De mint inderdaad… al begrijp ik je andere beredenering ook.
Ze zijn wel erg mooi :slight_smile:

2 likes

Ooit wil ik nog eens zo een pulsations model scoren / een speedtimer, geweldige horloges.

Ja ik was ook helemaal niet opzoek naar nog een blauwe. Maar zo eentje kon ik niet laten liggen. :joy:

Zeker. Er staat nog een speed-timer in het blauwe deel :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like