Seiko 6139 only

2 likes

12 likes

Mooi exemplaar!

Dank je. Een paar maanden terug overgenomen hier op het forum. Geheel origineel, 1975.

Heeft er iemand een adresje waar ik een nieuwe band of extra schakel kan kopen? Hij zit net te krap. Uncle seiko is me bekend maar is al maanden uitverkocht en levert niet meer buiten de States.

8 likes

Heb je ebay gekeken?

1 like

Ik heb inderdaad ook op ebay gekeken. Dan kom je al snel op verkopers uit Hong Kong uit. Alleen geen idee wat de kwaliteit ervan is.

Mooi hoor! En gaaf dat ie origineel is. Ik heb de mijne (ook uit 75) vorige zomer verkocht. Wel een beetje spijt van maar soms moet je keuzes maken. Hij zwerft gelukkig nog wel op het forum rond… :sweat_smile:

3 likes

De meeste aftermarket zal daar vandaan komen ja.
Als ik bij ebay zoek op 6139 bracelet, is de eerste aanbieder uit Purmerend.
Die zal het ook wel uit het oosten halen, denk ik.
Maar voor 17 euro een band.

Dank je, die heb ik gezien maar is niet de band die ik zoek. Ik ga een gokje wagen in het verre Oosten. De president bracelet gaat het worden.

Uncle Seiko levert ook via de UK. :slight_smile:
Uncle Seiko UK.

1 like

Klopt, alleen alles uitverkocht. Al een tijd volgens mij.

Ik vermoed :thinking: dat ze ook in China gemaakt werden, en nu met de corona zijn de voorraden op :wink:
Groeten Iwan :motorcycle:

2 likes

Effe nieuwsgierig. Deze originele zilveren pogue kwam ik een tijd geleden tegen. De bracelet aansluiting herkende ik niet, iemand enig idee?

3 likes

hier nog een foto van de bracelet.

Is geen Uncleseiko maar hij past wel mooi namelijk

2 likes

Volgens mij is het een originele Stelux President bracelet, die juist bij deze zilveren Pogue’s werd geleverd. Niet zo gek dus dat hij zo mooi past :wink:

Deze versie met de zilveren wijzerplaat trouwens opeens razend gewild. Is deze van jou?

2 likes

oh meen je, ik had er al wel eens van gehoord maar nog geen stellux gezien, dank je. @Koekoek, sorry dat ik je nogmaals even pest, de hierboven bracelet is dat een stellux? En dit is dan een originele combi?

Die zijn volgens mij altijd al gewild geweest omdat ze zeldzaam zijn. Nee dat is niet de mijne, ik heb er wel net zelf 1 gekocht maar dan geen resist versie. Was even aan het rondneuzen naar bracelet alternatieven omdat Uncleseiko even niet levert.

Dit is de mijne die nog binnen moet komen


Zit nu nog op een andere uncleseiko bracelet.

3 likes

Ja. Je ziet deze wel meer. Ook op de gele en blauwe. Maar de qua percentage hebben de zilveren ze het vaakst

1 like

zijn dit dan zeldzame bracelets want ik heb deze nog niet eerder gezien.
Die combi is trouwens gaaf. Een originele zilveren resist is al wow maar die president look erbij is echt tof.

1 like

Nondeknetter, je hebt hem gewoon!!! Wat gaaf :kissing_heart::star_struck::drooling_face:

1 like