Seiko 6139 only

‘gehad hebben’, dus het zou kunnen dat er geen 6139 met gele dial voor terug komt?

1 like

Op het moment dan tijdelijk niet. Maar ervaring leert dat er uiteindelijk altijd wel een voor terug komt.

1 like

Koop nou gewoon een keer een echt goed exemplaar en hou die gewoon, investeren in kwaliteit :sweat_smile:. Dan merk je vast ook dat je hem niet zo snel meer weg doet omdat het niet makkelijk is een vervangend exemplaar in mooie staat te vinden. :wink:

4 likes

Vandaag toevallig ook een 6139 om de pols, 6139- 8002

12 likes

goed gegokt… 20 euro betalen, morgen ophalen…

Wat ik begrepen heb is het bij deze uurwerken het beste om de chrono altijd lopende te houden, in tegenstelling tot Zwitserse Chronos,
door hem te laten lopen haal je de druk van het kwetsbaarste onderdeel ( lastig te krijgen ook )

2 likes

Vandaag een nieuwe band binnen gekregen voor de Pogue, een H-link met massieve links. Draagt toch wel een tandje lekkerder dan het origineel, geeft het horloge net wat meer body.


12 likes

Ziet er goed uit zo. :ok_hand:t3:

2 likes

Verbaas me toch altijd weer hoe goedkoop dat spul is. Kon deze dan ook niet laten liggen

6 likes

Jaaaa moooi!!! :+1:t3:

Bizar toch dat dat tientjeswerk is?

6119 ipv 6139 denk ik? :wink:

2 likes

Een 6139 is al lang geen tientjeswerk meer :sweat_smile: Sunrise variant is zelfs duizendjes werk.

https://www.thewatchsite.com/21-japanese-watch-discussion-forum/307818-another-very-nice-6139-teal-sunrise-pogue.html

15 likes

So! Voor de ‘zoekende’ wellicht een mooie optie?

Heb ik niet goed gekeken?

Zal of een 6119 of een 6319 zijn denk ik :thinking: In ieder geval geen chrono haha

Ok. Sorry voor de topicvervuiling dan :grimacing:

1 like

Ik wordt niet warm van de staat.

1 like

Hij is trouwens binnen, de president bracelet met solid endlinks voor de 6139 van UncleSeiko

9 likes

die kende ik nog niet… very very nice!!!

1 like