Jazeker! Flink gebruikt door mijn opa. Hij heeft ooit waterschade gehad. Hij droeg meestal wel een chronograaf zodat hij zijn marathons kon timen of stukjes met wielrennen. Deze waren ook van hem:
Damn! Gaaf hoor. Als je nog een adresje zoekt voor je Seiko is @Aad57 de aangewezen persoon. Seiko liefhebber en kan voor een leuke prijs een volledige servicebeurt uitvoeren.
Ik heb zelf een Zenith geërfd van mijn ‘opa’. Was door hem opgevoed en noemde hem opa.
Mooi detail idd, hier heb ik hem via Instagram vorig jaar eens over gesproken. De man heeft echt een waanzinnige collectie. De 1969 Pogue heeft hij altijd bij zich, ook als hij een ander horloge draagt.
Mooie foto’s Max, je hebt een gave stijl, één van mijn favorieten op IG. En die Autavia…
On topic, mijn ex:
Ik ga het onthouden! Is meer dan een service ook mogelijk? Hij heeft waarschijnlijk ook aandacht nodig aan de keyless works en nog veeel meer .
Fantastische Zenith trouwens!
Hartstikke bedankt! Wat is je Instagram? Kijken of ik je “ken” haha
Stuur Aad even een PB dan krijg je meer info.
Ga ik doen!
Die is grotendeel hetzelfde als van een 6106 of 6119. Dus dat is niet het probleem vaak
Precies! Maar maakt het meestal wel duurder haha
Net als hier maar dan met underscores…: (alleen hf maakt er dan cursief van ) _ wilfox _
En @Aad57 is een aanrader. Gaan mijn 6138‘s en 6139 ook naar toe. Nette prijzen en een echte liefhebber!
Haha, je zou het bijna denken hè!? Maar dit is echt mijn ex en die is niet naar @CitizIrv gegaan (die had er al een). Wel binnen het forum gebleven overigens .
Maar ik zou nooit de avatar van een mede-kruikenzeiker pikken hoor
wanneer komt er weer een Pogue?
Werd weer eens tijd voor een overzicht van 6139 familie
edit: gesteggeld met de Junior Pogue natuurlijk
Mooi hoor!
Deze twee gered uit een bak met sloop spullen.
Horloges waren extreem vies en zaten helemaal onder gips, primer en verf
Na een beetje tlc
Beide een beurt nodig
Die 6139-7001 (of 2?) is cool