Seiko 6139 only

ja de true Pogue is de 6005 maar die was er zonder de 6000 speedtimer versie er nooit geweest, dat bedoel ik.

2 likes

@wilfox dit is de true pogue die Aad toont. Mooi hoor Aad!!!

2 likes

I know… :innocent::kissing_heart::wink:

2 likes

Dit is Pogue’s Pogue toch?

4 likes

yesss dat is de daddy!!!

1 like

Ik heb gelukkig nog genoeg kennis en ervaring om me niet te snijden aan een foute.
De grootste uitdaging is er een vinden in een redelijke prijsrange…

En de twijfel blijft, gaan we voor de gele. Schitterende kleuren, lekker retro, maar juist daarom merkte ik dat ik die niet echt dagelijks droeg.
Of dan toch de zwarte 603x? Juist door het zwart met rood veel minder opvallend en daardoor in mijn ogen beter dagelijks, maar juist daardoor ook weer minder vintage gevoel erbij. Lastig…
Ohja en ze zijn natuurlijk duurder, dat helpt ook niet mee. Hahaha.
Stiekem altijd spijt van de verkoop van mijn 6030… Die was perfect voor mij achteraf.
Maar ja op dat moment zag ik weer wat anders en moest hij gaan… Stom.

4 likes

Waarom kan nou niemand een fatsoenlijk 6139 glas maken :angry: Alles is gewoon net niet.

Het is blijkbaar productietechnisch toch moeilijker dan men denkt. :frowning:

Dat blijkt, dit horloges lag een tijd in de project bak omdat er een nieuw glas op moest. Maar welke dan? Uit eindelijk eens een geprobeerd van dat nederlandse winkeltje waar ik geen fan van ben. Hij is qua scherpte ok. Maar hij is dan weer te laag eigenlijk :upside_down_face:

5 likes

ik zeg verkopen! :slight_smile:

2 likes

Deze doe ik niet weg. Voor de verandering maar ns de peperdure maar niet zo fijne band er op gezet. Ik doe hem eigenlijk liever op een tropic racing strap doorgaans

9 likes

Groot gelijk: gaaf horloge man

1 like

Voor sommige misschien vloeken in de kerk, maar een nato is echt de perfecte strap voor deze semi militaire 6139 :sunglasses: Uiteraard wel een 19mm en geen gefrommelde 20.

7 likes

Ik heb sinds vandaag mijn 6139-7020 terug van Aad. Weer super happy!

6 likes

Van mijn opa gekregen.

9 likes

Dat is een mooi iets…:+1:

1 like

Mooi en emotioneel waardevol geschenk, nooit meer wegdoen. :+1:

3 likes

Vanaf vandaag mag ik hier ook posten :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Welkom :muscle:t2: :blue_heart::blue_heart:

2 likes

Ronde tijden worden nauwkeurig gemeten :rocket: