ja de true Pogue is de 6005 maar die was er zonder de 6000 speedtimer versie er nooit geweest, dat bedoel ik.
I know…
yesss dat is de daddy!!!
Ik heb gelukkig nog genoeg kennis en ervaring om me niet te snijden aan een foute.
De grootste uitdaging is er een vinden in een redelijke prijsrange…
En de twijfel blijft, gaan we voor de gele. Schitterende kleuren, lekker retro, maar juist daarom merkte ik dat ik die niet echt dagelijks droeg.
Of dan toch de zwarte 603x? Juist door het zwart met rood veel minder opvallend en daardoor in mijn ogen beter dagelijks, maar juist daardoor ook weer minder vintage gevoel erbij. Lastig…
Ohja en ze zijn natuurlijk duurder, dat helpt ook niet mee. Hahaha.
Stiekem altijd spijt van de verkoop van mijn 6030… Die was perfect voor mij achteraf.
Maar ja op dat moment zag ik weer wat anders en moest hij gaan… Stom.
Waarom kan nou niemand een fatsoenlijk 6139 glas maken Alles is gewoon net niet.
Het is blijkbaar productietechnisch toch moeilijker dan men denkt.
Dat blijkt, dit horloges lag een tijd in de project bak omdat er een nieuw glas op moest. Maar welke dan? Uit eindelijk eens een geprobeerd van dat nederlandse winkeltje waar ik geen fan van ben. Hij is qua scherpte ok. Maar hij is dan weer te laag eigenlijk
ik zeg verkopen!
Deze doe ik niet weg. Voor de verandering maar ns de peperdure maar niet zo fijne band er op gezet. Ik doe hem eigenlijk liever op een tropic racing strap doorgaans
Groot gelijk: gaaf horloge man
Voor sommige misschien vloeken in de kerk, maar een nato is echt de perfecte strap voor deze semi militaire 6139 Uiteraard wel een 19mm en geen gefrommelde 20.
Dat is een mooi iets…
Mooi en emotioneel waardevol geschenk, nooit meer wegdoen.
Welkom