Mijn excuses voor de grote schare likes die ik vandaag heb uitgedeeld hier. Ik heb dit topic even van helemaal boven tot beneden gelezen. Wat een geweldige horloges en nieuwe wereld gaat er hier voor mij open.
Hahaha, nou vooruit maar
Welkom! Sinds kort een 6139?
Haha yes, sinds afgelopen zaterdag.
Hi Roel. Welkom bij de club, maar pas op want het kan ernstige vormen aannemen😉. Mijn eerste 6139-6000 een half jaar geleden mogen “adopteren” van ons aller @eddio en vandaag deze prachtige 6139-6012 opgehaald. Op originele band en technisch in NOS conditie. Voor de foto even gekiekt naast z’n grotere broer 6139-6032 die ik tussentijds nog “vond”. Leuk ying & yang stel zo toch:yin_yang:…maar goed laat het een waarschuwing zijn . Nogmaals welkom bij de club. Mvgr, Corné
Hierbij de laatste foto van de originele zilveren 6139 6002. Voor en na vervangen van de originele inner bezel en buiten bezel voor originele maar dan in een betere staat.
voor
na
En laatste foto? Ja deze is inmiddels verkocht, de “na” foto heb ik van de koper ontvangen.
Zuiver gevalletje van ‘sellers remorse’…
jeetje… een vondst? daar zit nog een leuke dial achter dat glas.
ja toen ik hem zag was het even slik maar goed soms krijg je een Godfather “offer you cant refuse”.
Jazeker een leuke vonst met een leuke dial. Heb 2 stuks goedkoop gevonden. Hier de kast en plaat van de ander.
Goed gevonden!!
Dankje!
je had me even aangestoken om ook weer eens effe tijd te besteden aan een zoektocht.
Dit is pas erg… net gemist…
1e keer geplaatst
Iemand had gewoon een proof pogue kunnen hebben voor 25 euro een paar dagen geleden.
2e keer geplaatst:
Balen:( die dingen zijn super gewild. 25 euro kom ik hem graag ophalen🤣
i know… man man man… enige lichtpuntje hiervan is dat je vandaag de dag toch nog dit kan tegenkomen…
Klopt ik had een proof voor 10 euro in prachtige staat maar wel de blauwe
Nog steeds een fantastische vondst!!
Andere kant van de medaille - ik las dat deze week een ‘Pogue’ 6139-6005 voor 3100US$ is verkocht via eBay. Dat gaat niet helpen
Klopt inderdaad, mijn genoemde zeldzame zilveren Pogue hierboven is ook overgenomen door een buitenlandse verzamelaar voor een niet verder te noemen bijzonder bedrag.