Je trust level gaat vanzelf omhoog als je reageert en leest
Ik heb nog 3 mooie bruine leren bandjes in 19mm, gekocht voor mijn 6139 maar die heb ik niet meer dus liggen ze hier ongebruikt.
Stuur maar een berichtje als je interesse hebt
Dit is mijn oude op een andere bruine leren band, dus niet van bovenstaande foto. Maar het staat schitterend op bruin, dat zeker
Goed plan, ik had precies hetzelfde idee en dezelfde vintage band besteld die jij aan je 7070 hebt gemaakt komt morgen binnen, zal foto posten. Van de 4 die je laat zien is degene die aan het klokje zit mi echt de meest flatteuze voor deze 6139
Hoe kan je z’n seiko verkopen…
Altijd op jacht zijn naar de volgende, dat is wat ik altijd heb. Het idee van ik wil de volgende nog gaver, nog zeldzamer, nog mooier, of gewoon omdat ik die nog niet gehad heb.
Er moet altijd een volgende zijn, alleen om dat te kunnen betalen moet altijd de vorige eruit…
En daarnaast merk ik dat zodra ik ze heb de lol vaak weg is, na een maand ben ik er vaak op uitgekeken en wil ik de volgende.
Achteraf natuurlijk altijd het idee van had ik maar nooit die weg gedaan, maargoed.
Ik heb dezelfde heb me een mooie band via Alie express besteld voor 18 euro. 19mm past perfect.
€ 19,40 15%OFF | 316L Roestvrij Stalen Horloge Band Armband Voor Seiko Horloge
Wel een vreemde advertentie met die fotoshop rondom het logo. Het zijn toch hopelijk geen stiekeme fakes?
Nee stiekeme fakes daar heb ik nog nooit van gehoord, de banden zijn beter gemaakt dan de orginelen. En ze lijken er op, homage banden? Ik denk dat dit een mooie oplossing is voor het tekort aan echte.
Maar dus met merkloze sluiting?
Ja bij mij kwam die zonder Merk en volgens mij verkoop Uncleseiko.com exakt dezelfde alleen met een wat hogere prijs.
Aha dat is mooi met de merkloze sluiting. Veel van de Uncle Seiko banden komen volgens mij idd uit de zelfde fabrieken en de zelfde ontwerpen soms.
Maar ik geloof dat ik op Ebay idd dezelfde heb gezien met een slecht seiko logo. Deze is van ebay en daar staat idd een seiko logo op is trouwens wel een kwalitatief goede band de verkoper heb ik ook niet meer gezien daarna
thanks voor de link… Hoor graag hoe de kwaliteit is.
Nu zijn we wel nieuwsgierig wat die nieuwe nu dan is…
De 7070 is al een hele tijd geleden verkocht, daar is toen volgens mij een 6030 voor in de plaats gekomen (notched case, 2piece second hand, geheel origineel) Schitterende was dat.
Maar de laatste verkoop heeft ruimte gemaakt voor mijn laatste andere project, een klassieke motor waar het een en ander nog aan moet gebeuren. Dan moest er een horloge uit om daar weer wat fondsen voor te verwerven.
Oke gaaf… Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar die motor…
https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-en-motoren-deel-2/340307/226?u=nickw
Hier staat een kleine foto, Honda cbx1000 uit 1979. 1 liter 6 in lijn
Haha, mooi man! Pure nostalgie
holy piep… dat motorblok… gaaf man. Gefeliciteerd en veel plezier met de restauratie…
Edit: trouwens, lees nu pas dat die net zo oud als mij is… had ik niet verwacht