Heel leuk op een 6139
Die caseshape is wel een stuk beter voor een leren band dan die grotere, bredere kast vind ik.
Mooie plaat trouwens…
Denk dat je gelijk heb, voor de full package is 't wel cool maar vintage banden zijn vaak vintage… Hoewel ik in Italië een poqeu in 't wild zag, z’n gele waar de naam poqeu vandaan komt en damn dat was echt heeeweeeeel erg cool
Daniel, waar komt deze band vandaan? Vind de juiste kleur vinden van deze banden vaak lastig en dit is wel een aardige.
Mooi!!
Hij komt uit het gratis topic Dus ik zou het niet weten.
Wauw mooie hoor!
Dat is een strapsco band, heb ze best vaak besteld. Zijn niet duur en erg fijn vind ik.
Tnx Nick
Dat is een mooi duo…
Hi heren,
Naast mijn gezocht topic, kan ik hier ook even proberen. Ik heb deze mooie Speedtimer onderweg vanuit Japan, maar hij mist de originele band en ook het glaasje is aan vervanging toe.
Wat is jullie advies? Zijn de originele banden en glaasjes überhaupt nog te vinden?
Thx alvast voor jullie inzicht en hulp. Prachtige topic hier!
Glas wel, banden alleen met een horloge eraan vast (en dat is dan veelal niet goedkoop).
Goedemiddag 6139 liefhebbers.
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een 6139-7070 ‘baby jumbo’. Loopt als een Japanse klok, is wel wat doorleefd ondertussen. Bouwjaar 1973, is ook al bijna 50 jaar oud. Als het me lukt zal ik foto toevoegen aan deze post.
Horloge is een cadeau van een vriend, wil ‘m dragen als dagelijkse klok aan een mooie bruine vintage band (heeft nú heel lelijke blauwe Hirsch band).
Deze klok verdiend een warm bad, verse pakkingen en een mooi schijnend glaasje. Weet iemand een goed adres waar ik dit kan laten uitvoeren? Wil er graag voor betalen maar ik vertrouw de lokale juweliers niet met deze chrono. (Ik woon in Noord Brabant, maar afstand is niet zo belangrijk).
Dank!
Aad57 zou je kunnen vragen.
Hij doet veel seiko.
Dank je voor je reactie. Ik kan Aad niet bereiken via dit forum: ik zie geen optie om bericht te zenden? Te weinig rechten? Te kort lid van dit forum?
Iemand suggesties hoe ik Aad kan pb’n?
Dat komt vermoedelijk door je trustlevel dat nog te laag is daar voor. Ik kan hem wel even taggen dat hij misschien met jou contact op kan nemen @Aad57
De moderator leest mee😊 Mijn trust level is verhoogd, ik zou nu Aad moeten kunnen PM’n