Seiko 6139 only

Een aftermarket stalen band voor een 7070? Hoe? Waar?
Zou ik graag willen aan mijn ouwe klokkie

1 like

Ik ben zelf niet erg thuis in Seiko en zeker niet in after market, maar wellicht kan @koekoek je verder helpen ?

Leuk model de 7030. Die ontbreekt nog bij mij. :grimacing:

1 like

Goedemorgen!

12 likes

9 likes

Kerstontbijt zojuist verorberd…goedemorgen allemaal!

Graag hulp om deze beauty in ere te herstellen. De kroon die erop zit (plus alles dat eraan vast zit) komt van een ander klokje. Hierdoor werkt eea niet zoals het hoort, en ziet het er bovendien niet uit.

Dus, heeft er heel toevallig iemand van jullie een “donor” stift met kroon, gear en spring ter overname?

Ik zet zo ook een kort zoekertje in het “Onderdelen” katern, maar denk meer geluk te vinden bij m’n 6139 only-zielsverwanten.

Iedereen fijne dagen en “sterkte” morgen bij de schoonfamilie;)

5 likes

Lastig te vinden compleet

Ik hem misschien nog een kroon voor je liggen

1 like

11 likes

9 likes

Wow, deze lijkt wel nieuw. Wat een plaatje🤗

1 like

Een 6139 met extra subdial :+1:t2::stuck_out_tongue:

1 like

En handmatig opwindbaar iets wat helaas de 6139 niet heeft :sob:

10 likes


Black tuesday

4 likes

Er is ook een 6138-topic overigens… :wink:

O wauw t kwartje is gevallen hoor :rofl:

1 like

Zag het pas net. En voor hetzelfde geld wist je het van dat andere topic niet, en dat zou jammer zijn, die gaat namelijk wat minder hard dan deze. Was dus aardig bedoeld hoor :kissing_heart:

2 likes

En zo kwam het ook over :blush: :v:

1 like

@Aad57 heeft zich bekommert om deze middelbare Japanner. Achterstallig onderhoud, schoongemaakt, verse juweeltjes waar koperen busjes verslete waren. Veer, glaasje en pakkingen. Wat een vakmanschap!
Hiermee weer jaren plezier van een 6139-7070.

10 likes

Gefeliciteerd :four_leaf_clover:
In mijn oude ogen een van de aantrekkelijkste mechanische Seiko chronografen. Hopelijk veel plezier er van!!

Heb deze unieke en erg mooie (vindt ik zelf )
Seiko 6139-6002 Aussie pogue

9 likes