Seiko 6139 only

Mijn 6139-7070, zojuist verse service gehad.

14 likes

Zo da’s al de tweede 7070 in twee weken :ok_hand:- een van de mooiste Seiko chronografen vlg mij!
Keep them rollin’ Aad :slightly_smiling_face:

1 like

Leuk! Ik wil nog een 6139-7030 toevoegen :grin:

2 likes

11 likes

Haha, zelf gedaan…:+1:

1 like

Van een vers bandje voorzien.

4 likes

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Henk en ik heb ook een paar 6139’s.
Net begonnen met de hobby van horloges verzamelen, en mijn doel is de 6139 reeks vol te maken en daarna de 6138 reeks!

14 likes

Wow Henk, al aardig bezig geweest voor dat je hier belandde, succes met de Seiko chrono collectie :ok_hand:

Welkom Henk, je zit gelijk goed in de hobby!

@koekoek kom er maar in! :sweat_smile:

1 like

Ik heb de collectie van dhr. Koekoek gezien. Er is altijd baas boven baas :wink:.

2 likes

Haha, zo bedoelde ik het niet hoor. Meer leuk voor @koekoek dat nog iemand de hele reeks wil vol maken, dat hebben we niet vaak :sweat_smile::wink:.

Mooi dat je de pogue hebt, ik heb die ook in een domme bui weggedaan…:see_no_evil:

Ik gooi de mijne van vandaag er ook gelijk maar even in, dan stoken we het 6139 topic weer even op:

8 likes

Haha, zo bedoelde ik het niet hoor :wink:
Vind het mooi te zien dat iemand zoveel passie heeft. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik ben zelf begonnen in oktober met verzamelen.
Heb nog 1 bij mijn horlogemaker liggen en nog 2 onderweg, die staan nog niet op foto.
Zodra ze binnen zijn zal ik de fotootjes uploaden!

2 likes

Ik vind deze zo verschrikkelijk mooi.
Heb intussen twee 6139 projectjes liggen en een 6138 project. :grimacing:

En één bijna helemaal functionerende.

3 likes

Ik moet er nog 2. Maar die zijn eigenlijk het zelfde als die ik al heb. Dus nog niet heel veel drang gevoeld daar moeite in te steken :upside_down_face:

2 likes

Vandaag een erg nette 8002 binnen gekregen.
Super blij mee!

9 likes

Gefelicitijd :+1:t2:

Vandaag mijn Seiko Pogue 6139-6002 ontvangen.
Ziet er nog redelijk goed uit.
Ben er erg content mee. :grinning:

11 likes

lijkt me zo op het eerste oog inderdaad een erg mooie

1 like

Na veel info onderzoek op het forum voor waar ik vooral op moest letten en vragen te stellen aan de verkopende partij, heb ik de knoop doorgehakt.

Alles klopt er wel mee naar mijn gevoel.

Nu een beetje oriënteren waar ik het best een service beurt kan laten uitvoeren. Dat lees ik veel bij de mensen die er ook eentje hebben aangeschaft.

Maar nu eerst een tijdje genieten om het lekker te dragen!

Merk echt dat het een vintage is.
De bediening van de chronograaf en de dag en datum aftellen gaat goed, maar voelt erg fragiel aan. :sweat_smile:

2 likes

Ziet er inderdaad mooi uit!