Seiko 6139 only

Ik heb het dagen geleden al gemeld via de meld knop. Gebeurt niks mee.

Klopt, heb al jaren geen gezond verstand meer.

Maar betaal dan via marktplaats.
Dan heb je nog meer zekerheid.
Willen ze dat niet ?
Dan weet je genoeg…

Ja, achteraf gezien ook meerdere alarmbellen gemist.
Wijze les voor de volgende keer!

1 like

Top!

1 like

Update, eindelijk tijd gehad om hem schoon te maken. Direct nieuw glaasje erop.
Super blij mee! :smile:

12 likes

Dat is een knapperd hoor…:+1:

Na mijn Marktplaats fiasco deze week heb ik maar even een ‘goedmakertje’ gekocht op de Japanse Yahoo.
Een kijken of het opknappen van deze ook zo goed lukt!

9 likes

Na het schaamtelijk in de verkeerde topic te hebben geplaatst, nu dan in de correcte.
Sunny

15 likes

Hij is binnen… Na een zoektocht van 3 jaar! De zeldzame gele Speedtimer uit 1969! Heeft wat aandacht nodig aan uurwerk en terugplaatsen subdial hand maar wat een plaatje zeg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Hele gave vondst! En nog een mooie wijzerplaat!
Gepaste jaloezie hier :heart_eyes:

1 like

Dank je wel! Ben echt zo blij…

1 like

Mooi hoor…:+1:

1 like

Ongepaste jaloezie hier😠…

Nee hoor, ik denk dat je ons allemaal blij maakt.
Wat geweldig weer. Heerlijk genieten nu😍

1 like

Gefeliciteerd en welkom bij de club :grinning:!

10 likes

Mooi! Gefeliciteerd!

2 likes

Mooi exemplaar! ik heb op de Rikketik een mooie Cevert gezien waar ik naar ga kijken.
Ff een fotootje,

8 likes

Ah super, nog 1 met de gele speedtimer!!! Dank je wel!
Ik had al heel lang de resist, dat was mijn eerste grail. En heb nog een blauwe speedtimer van de eerste serie. En nu met deze erbij een top setje

Nu nog een keer die bracelet erbij, zoektocht continues

12 likes

Wil je een originele of is een aftermarket ook goed?
Uncleseiko.com is je vriend
Non tapered H-link
!
P1250621_540x

Tapered H-link

5 likes

Bedankt maar dit is niet het originele model bracelet. De H link hoort bij een 6002 en 6005, niet de 6000 serie. Veel mensen kennen alleen de Pogue als je het over de 6139 hebt. En dan kijkt men meestal ook alleen naar de kleur van de wijzerplaat. De originele Pogue is een resist model uit 1971 type 6005. Dit is echter geen resist model en ook geen 6005 maar de eerste originele uitvoering van de 6000 serie uit 1969, genaamd de speedtimer. De versie die Gert san hierboven toont heeft het correcte model bracelet. Uncleseiko heeft die ook. Maar doel is om zo een originele te vinden maar die kosten tussen de 500 en 800 euro en dan moet je nog hopen dat je er 1 hebt met voldoende schakels. Wellicht dat ik die Uncleseiko versie aanschaf in de tussentijd.

1 like