Echt super mooi…maar (voor mij ) nu al onbetaalbaar!
Mooi!
Ze willen er 2000 GBP voor vangen…
Deze staat er al voor de tweede keer op. Heel raar: hij stond toen op ruim 2100 euro, en voor het einde was hij eraf en kon ik de eindprijs niet meer zien (stond op 1 euro).
Nu met iets andere foto’s opnieuw. Vind markers wel wat aangetast voor NOS model. Wat ik zelf niet weet maar twijfels over heb is de keeper op de tropic band volgens mij zou dat ook tropic patroon moeten zijn.
Maar we gaan zien waar deze eindigt… in ieder geval bij iemand die hem niet gaat dragen vrees ik😭
O nu zie ik waarom. Hoop dat ze niks vangt. En anders moet er maar een reserve op, mensen bieden nu toch voor niets. 2000GBP wordt het niet
Koopje, ‘zit nog in de stickers’
Het is toch nooit goed voor een horloge als het zo lang zou hebben stil gestaan toch?
Wel een gaaf ding!
Hij ziet er fantastisch, en inderdaad, nos uit. De lichte aanslag op de randen van uren markers en wijzers heb je er zo af onder een goede stereo miscroscoop. en is normaal voor een horloge van deze leeftijd. Het lumen in markers, wijzers en pareltje is enigszins ‘aged’ maar ziet er nog goed uit.
Een zeer verzamelwaardige Seiko, hij is in mijn ogen een behoorlijke vraagprijs waardig
een verzamelaar betaald dit wel! Is deze seiko het waard? Ik denk van niet. Het is immers geen king seiko of grand seiko
Eigenlijk een koopje…ik wacht nog steeds totdat dit model weer eens verschijnt
Die gaat pas sky high
Dat is de zeer zeldzame 5718…