Seiko 7a38 / 7a28 / 7a48 only

11 likes

19 likes

17 likes

:star_struck: mooie :watch: en lijkt op mijn “ex :watch::+1:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Hmmm ik weet het niet zeker maar dat is het volgens mij ook. Ben de gebruikersnaam kwijt van wie ik 'm kocht, maar diens account hier is verwijderd. Heb 'm volgens mij ergens rond augustus/september vorig jaar gekocht, kerel had 'm toen een half jaar of iets in die richting.

1 like

Dit was die van mij, en wel kompleet met doos en, schakels en boekjes.
Vorige jaar voor de zomer verkocht, en later was ie weer te koop op de forum :thinking:

1 like

Dat is 'm inderdaad :slight_smile:

Ik weet het niet meer precies, maar dacht dat het zoiets was dat de kerel het lang al een tof model vond, maar eenmaal op de pols niet het plezier ervan had dat 'ie verwacht had.

Ik kwam dit model ergens in de loop van 2025 ergens online tegen, en vond het een erg tof ding. Toen ff later kwam deze dus hier te koop. Was niet de beste timing, zat toen juist even zonder werk, maar had snel genoeg een job om het te kunnen vieren met aankoop van dit horloge. Toen ik 'm kocht was het glas gewisseld, en nieuwe batterij, en ik heb 'm opties een beetje opgelapt door de brush wat op te halen en wat minimaal polijst werk. Ben er nog steeds erg blij mee, heel tof model. Wel wat meer slijtage op de band dan ik zou willen, maar je hebt nou eenmaal niet alles voor het kiezen!

2 likes

Het is zo zoals je beschrijft, maar het blijft een bijzondere :watch: :+1: en toch via “omweg” bij de juiste persoon terechtkomen :star_struck: :partying_face: :+1:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Mag dit hier ook? :innocent:

9 likes

:thinking: Mag, mag :thinking: nou vooruit maar, in ieder geval wat mij betreft :wink:
Leuke :stopwatch: maar wat voor uurwerk zit erin ?
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Een 7a07. De stopwatch versie van de 7a28 :innocent:

5 likes

:partying_face:

20 likes

Nice.

1 like

Erg fraai exemplaar!

1 like

14 likes

Bezel insert is aan vervanging toe, ben nog opzoek naar een passende

7 likes

Ook heel erg gaaf hoor :ok_hand:t2:

3 likes

9 likes

7 likes