Een 7a07. De stopwatch versie van de 7a28 ![]()
Nice.
Erg fraai exemplaar!
Ook heel erg gaaf hoor ![]()
Gaaf die band ![]()
Dank. Geen origineel uit de jaren 80, maar gewoon het middenstuk van een nieuwe ‘Bund’-band gecombineerd met een net zo nieuw bandje in dezelfde kleur.
Moet ik misschien ook eens proberen,hij lijkt zo wel meer aanwezig op de pols en dat mis ik een beetje op de Nato strap en verkoop schiet ook niet op
,dus maar eens gaan kijken,dank je ![]()
Heb je hem alleen hier te koop? Internationaal zijn ze vaak zo weg in die staat. Langer houden keur ik goed! ![]()
Heb geen ervaring met internationale verkoop, dacht hem hier wel aan een liefhebber te kunnen verkopen
genoeg interesse,maar voor 600 gaat het niet lukken,dan laat ik hem wel een paar jaar liggen.Mijn prijs is scherp vind ik zelf.Zoek ze maar in deze staat.
Ik vind het een prachtig horloge, en mijn jeuk qua klassieke Seiko chrono’s is gekrabd met m’n 7a38-7020, maar jouw model blijft aantrekkelijk! Ik had niet verwacht dat 'ie zo lang zou blijven hangen in het blauw, maar je moet maar net een liefhebber treffen. Die je overigens hier ergens wel zou verwachten… ![]()
Ook niet verwacht,en komt wel een keer iemand voor,maar wordt zo moe van die hersenloze biedingen
geef ze dan ook geen antwoord meer als het bod nergens op slaat
@David_Gee
Verkopen in Nederland wordt langerzamerhand steeds vervelender - net naast iemand die - stoer voor de vriendin…- vroeg of de verkoper het nog leuker kon maken
(en dan gaat het om iets voor 5 euro…)… Ik overweeg sales accounts aan te maken voor Zweden of Japan - verkopers daar worden tenminste serieus “genomen” ![]()
Helemaal mee eens. Jouw verlaagde vraagprijs is m.i. zeer redelijk en het verbaast me dat hij daarvoor nog niet weg is. Voor de mijne ga ik t.z.t. (want ik overweeg om mijn beide chrono’s weg te doen) ook niet lager zitten.
Suc6 dan mijn andere full set Chronoi in perfecte staat is ook niet te verkopen
gelukkig eten ze allebei geen brood ![]()





