Seiko 7a38 / 7a28 / 7a48 only

Een 7a07. De stopwatch versie van de 7a28 :innocent:

5 likes

:partying_face:

20 likes

Nice.

1 like

Erg fraai exemplaar!

1 like

14 likes

Bezel insert is aan vervanging toe, ben nog opzoek naar een passende

7 likes

Ook heel erg gaaf hoor :ok_hand:t2:

3 likes

9 likes

7 likes

Gaaf die band :ok_hand:

1 like

Dank. Geen origineel uit de jaren 80, maar gewoon het middenstuk van een nieuwe ‘Bund’-band gecombineerd met een net zo nieuw bandje in dezelfde kleur.

1 like

Moet ik misschien ook eens proberen,hij lijkt zo wel meer aanwezig op de pols en dat mis ik een beetje op de Nato strap en verkoop schiet ook niet op :roll_eyes:,dus maar eens gaan kijken,dank je :pray:

Heb je hem alleen hier te koop? Internationaal zijn ze vaak zo weg in die staat. Langer houden keur ik goed! :laughing:

1 like

Heb geen ervaring met internationale verkoop, dacht hem hier wel aan een liefhebber te kunnen verkopen :blush: genoeg interesse,maar voor 600 gaat het niet lukken,dan laat ik hem wel een paar jaar liggen.Mijn prijs is scherp vind ik zelf.Zoek ze maar in deze staat.

1 like

Ik vind het een prachtig horloge, en mijn jeuk qua klassieke Seiko chrono’s is gekrabd met m’n 7a38-7020, maar jouw model blijft aantrekkelijk! Ik had niet verwacht dat 'ie zo lang zou blijven hangen in het blauw, maar je moet maar net een liefhebber treffen. Die je overigens hier ergens wel zou verwachten… :man_shrugging:

2 likes

Ook niet verwacht,en komt wel een keer iemand voor,maar wordt zo moe van die hersenloze biedingen :rofl: :rofl: geef ze dan ook geen antwoord meer als het bod nergens op slaat :facepunch: @David_Gee

2 likes

Verkopen in Nederland wordt langerzamerhand steeds vervelender - net naast iemand die - stoer voor de vriendin…- vroeg of de verkoper het nog leuker kon maken :zipper_mouth_face: (en dan gaat het om iets voor 5 euro…)… Ik overweeg sales accounts aan te maken voor Zweden of Japan - verkopers daar worden tenminste serieus “genomen” :innocent:

1 like

Helemaal mee eens. Jouw verlaagde vraagprijs is m.i. zeer redelijk en het verbaast me dat hij daarvoor nog niet weg is. Voor de mijne ga ik t.z.t. (want ik overweeg om mijn beide chrono’s weg te doen) ook niet lager zitten.

1 like

Suc6 dan mijn andere full set Chronoi in perfecte staat is ook niet te verkopen :roll_eyes: gelukkig eten ze allebei geen brood :facepunch: