Seiko 7a38 / 7a28 / 7a48 only

Dat ik het Seiko virus te pakken had, was al een feit, maar dat ik het te pakken zou krijgen van de Seiko Chrono’s uit de jaren 80 had ik niet gedacht. Nu de eerste binnen is, ben ik al in onderhandeling voor een tweede.

Ik zag nog geen topic over alleen bovenstaande modellen (en al hun variaties daarop) dus leek het me een leuk idee om ze hier allemaal te verzamelen. Dus spam vooral al je foto’s en alles wat met deze iconen te maken heeft.

Ik trap hem af met een paar plaatjes van mijn 7a38-706a.

43 likes

Ik zal een keer een betere foto maken, maar deze heb ik al een hele poos.
a6c34a27603d2e2e769d696ec6fd4ba028ceba00_1_348x500

9 likes

18 likes

Heel gaaf! Met doosje en al!

1 like

Mag de 7A48 niet meedoen ? :grinning:

2 likes

Vanaf nu wel :grin:

1 like

Joepieeeeee !! :grin:

12 likes

Mooi🤩

1 like

Oi oi, die is ook wel heel erg mooi hoor :star_struck: :heart_eyes:

Geen Seiko, maar wel 7a38:

12 likes

Wow… Die zie je niet vaak. Yema N8. Gebruikt inderdaad het Seiko 7A38 uurwerk.

1 like

Deze serie verdient zeker een apart topic. Kocht bijna een jaar geleden deze 7a28 702a. Het horloge was van de overleden vader van de verkoper. Laten servicen door Aad57 ( erg goede ervaring, was zeker nodig ) en het loopt weer als een zonnetje. Ga dit topic zeker volgen.

12 likes

Zit ook een mooi dik leren bandje op!

1 like

Bandje is van Rios.

1 like

Heel mooi exemplaar. En ook leuk dat je de herkomst kent. Super.

1 like

En dit gaat er schuil achter de buitenkant.

7 likes

Inderdaad mooi uurwerk. Heb hier nog onderdelen liggen van gesneuvelde exemplaren.
Vooral het circuit board is haast niet te krijgen.

2 likes

Dus mocht iemand uit dit topic ooit onderdelen nodig hebben, kan hij/zij bij jou shoppen? Of gebruik je ze zelf als backup?

Deels als backup natuurlijk maar als ik iemand kan voorthelpen is dat ook geen probleem. Hoe meer werkende exemplaren hoe mooier toch.

6 likes

Mooie gedachte!