7A38 7280 uit 1987
Dit was ooit een 7A38-7130 Titanium.
Ooit gekocht als non-runner en bij openen bleek ook waarom.
Blijkbaar is de batterij lek geraakt en heeft de printplaat vernietigd.
Britisch military ?
Prachtig om te zien.
(Nog leuker om te hebben )
Dat klopt. Dit model is alleen gemaakt voor de RAF en er zijn omstreeks 10000 stuks van gemaakt. Er zijn geen civiele versies van.
Geweldig. !
Dit hoort inderdaad wel bij de top wat mij betreft.
Zeldzaam en zo te zien in zeer goede conditie.
Deze is fantastisch!
In mijn zoektocht naar onderdelen kwam ik trouwens dit tegen: Wellich interessant voor de 7a28 eigenaren:
Maak me gek!!! Dit is niet te doen!
Voor mij zijn Seiko 7AXX toppers
die niet onder doen voor een GS.
Ze zijn ondergewaardeerd in vergelijking met een paar “roemruchte” Zwitsers, maar daardoor wel “bereikbaar” voor het gewone folk
Groet Iwan
Het zijn zeker toppers, alleen stijgen de prijzen van deze modellen ook wel de pan uit tegenwoordig. Dus het is nog maar de vraag hoe bereikbaar deze modellen blijven.
Geweldige verzameling !
Sinds de jaren 80 dat deze horloges op de markt kwamen was ik er als 20-er al weg van.
De (misschien) bekende strijd tussen Kreidler en Zündap, Golf GTI of Kadett GSE, Lang haar, Lange leren jas en een Seiko
Heel mooi! die bovenste foto ziet er uit alsof die verkoopklaar is… hoeveel???
@JuKo Voorlopig niet, maar ik was toen heel
toen ik het van eerste eigenaar mocht overnemen, en zeker zo compleet
Groet Iwan
Ja dat is fantastisch! Hier moet je zuinig op zijn hoor Deze horloges worden sowieso steeds schaarser (en de vraag volgens mij groter), maar in deze staat vind je ze bijna nooit.
Echt heel mooi! Ik zit ook achter deze aan. De verkoper reageert alleen niet meer
We hebben dus blijkbaar tegen elkaar opgeboden op marktplaats… Dat ding staat al 2 maanden te koop maar hij reageert inderdaad niet…
Aaah dat was jij dus whahaha Gefeliciteerd met je NA in ieder geval.
En is die in goede staat? Zo te zien wel. Mag ik er dibs op hebben?
Op MP staan er nu 2 die werken maar service nodig hebben. Beide te koop voor zeer goede prijs. Even zoeken op Seiko Speedmaster. Ik heb van deze verkoper een vintage Seiko gekocht met een goede en leuke ervaring. Echt een liefhebber.