Thanks! Helemaal geserviced en nieuw glas incl. 6 maanden garantie, alles werkt vooralsnog perfect en ziet er inderdaad mooi uit! Ik verkoop eigenlijk nooit wat…
Seiko quartz Chronograaf 2x speedmaster 7A38
€ 350,00
Is absoluut geen liefhebber of kenner hoor. Vraagt ook altijd de absolute hoofdprijs.
Ik heb hem 1 keer ontmoet en de ervaring was leuk. Hij had veel passie voor de horloges. In mijn optiek een liefhebber, maar dat is zeker subjectief.
In ieder geval niet zo’n liefhebber om altijd een correcte omschrijving in de advertentie te voeren en niet problemen met originaliteit te verzwijgen.
Tja… handelarenspirit. Daar ben ik het met je eens. Misschien moet ik eens naar een HF meeting komen om de ECHTE liefhebbers te ontmoeten
Over die had ik net nog met een vriend in de UK.
Grappig.
Zelf heb ik wel een paar 7a versies in andere merken.
De mooiste 7a48 naar mijn mening. De “fishing master” is ook best aardig. Maar dit is het enige model met “normale” kast en zonder two tone wat in mijn mening beide een pre is.
Ik ben mij wat aan het verdiepen in een 7a28-7040. Jullie als kenners:
Wat is nu een redelijk prijs voor een 7a28-7040?
Wat zij de (specifieke) aandachtspunten qua service(historie)?
Ik vind hem ook erg interessant. Ik zie ze voor nabij de €500-600 voorbij komen. Ik heb alleen ook geen idee of dit een acceptabele prijs is.
Als ik ze zie, dan is het Ebay en Chrono24. Vooral op Ebay rijzen de prijzen soms de pan uit.
Als je kijkt bij de sold listings op eBay geeft het een heel ander beeld. Dan zie je dat je voor 400 euro bijvoorbeeld er prima eentje kan scoren. De (te) dure blijven te koop staan en zie je als je zoekt op het aanbod.
Had jij niet ook een 7a38-706a?
Geweldig
Dankjewel.
Jep klopt. Anderhalve week geleden gekocht van een collega. Ben er zo enthousiast over en het formaat is perfect, dat het naar meer smaakt. Er zijn zoveel verschillende modellen, dus ik zou er graag nog eentje bij willen hebben op bracelet. Maakt me niet veel uit of het een 7a38 of 7a28 is.
Dit vind ik toch wel de ultieme 7a38. Weet alleen niet welke dit is. Iemand enig idee?
Probeer het hier eens
Groet Iwan