Vandaag was de allerlaatste zwemles van onze jongste.
Meestal ging deze Seiko mee, ivm lange haren uitwassen. Altijd fijn om zo’n waterdichte grab & go te hebben liggen waar ik echt blij van wordt. Zaterdag afzwemmen en dan heeft de geldklopperij genoeg tijd gekost.
@PT_Seiko ik ben nog steeds erg blij met je hulp. ![]()
![]()
Voetbal
Korfbal
Logeerpartij pendeldienst
Afzwemmen
Uit eten naar het Pannenkoekenrestaurant.
Schijnt vandaag allemaal te kunnen met deze.
mooie
en lijkt op mijn “ex
” ![]()
Groeten Iwan ![]()
Hmmm ik weet het niet zeker maar dat is het volgens mij ook. Ben de gebruikersnaam kwijt van wie ik 'm kocht, maar diens account hier is verwijderd. Heb 'm volgens mij ergens rond augustus/september vorig jaar gekocht, kerel had 'm toen een half jaar of iets in die richting.
Dit was die van mij, en wel kompleet met doos en, schakels en boekjes.
Vorige jaar voor de zomer verkocht, en later was ie weer te koop op de forum ![]()
Dat is 'm inderdaad ![]()
Ik weet het niet meer precies, maar dacht dat het zoiets was dat de kerel het lang al een tof model vond, maar eenmaal op de pols niet het plezier ervan had dat 'ie verwacht had.
Ik kwam dit model ergens in de loop van 2025 ergens online tegen, en vond het een erg tof ding. Toen ff later kwam deze dus hier te koop. Was niet de beste timing, zat toen juist even zonder werk, maar had snel genoeg een job om het te kunnen vieren met aankoop van dit horloge. Toen ik 'm kocht was het glas gewisseld, en nieuwe batterij, en ik heb 'm opties een beetje opgelapt door de brush wat op te halen en wat minimaal polijst werk. Ben er nog steeds erg blij mee, heel tof model. Wel wat meer slijtage op de band dan ik zou willen, maar je hebt nou eenmaal niet alles voor het kiezen!
Het is zo zoals je beschrijft, maar het blijft een bijzondere
en toch via “omweg” bij de juiste persoon terechtkomen
![]()
Groeten Iwan ![]()
Mag, mag
nou vooruit maar, in ieder geval wat mij betreft ![]()
Leuke
maar wat voor uurwerk zit erin ?
Groeten Iwan ![]()