Erg tof horloge inderdaad Ik vind het vooral jammer dat hij vaste springbars heeft en je daarom vrij beperkt bent wat betreft keuze in bandjes.
Staat ook wel hoog. Misschien is t dat ik ze heb laten gaan voor 750…
Eens, al is hij wel in goede staat en onlangs geserviced. En verzending uit NL ipv UK of elders in Europa. De prijzen op het web zijn ook niet mals voor dit horloge, vind ik. Het is misschien geen forumprijs, maar wel in de lijn van de vraagprijzen online als ik op eBay kijk. Al is de vraagprijs daar natuurlijk ook vaak niet de verkoopprijs…
Mja. Naja. Tis lastig want ze zijn gewild en zeldzaam.
Jaren geleden heb ik ze gewoon niet gekocht en ik vind ze niet waard wat ze nu doen.
Eens, eens.
Maar het blijft wel een leuk ding Alleen zou ik er gewoon een tof leren bandje op willen zien in plaats van zo’n gefabriceerd ding vanwege de vaste bars.
Och een leren ‘nato’ kan best mooi zijn denk ik dan
Ja dat is waar, maar als ik dan moet kiezen (in deze prijscategorie) zoek ik liever door naar een 7a28-702a op staal en geschikt is voor gewone 18mm leren bandjes.
Ik zie dus net dat er 2 dagen geleden eentje op Insta aangeboden is met volledige stalen band in super nette staat (inclusief service) voor 600 dollar Het kan dus wel nog… haha
Eens, eens en eens Ik ben het vooral eens met het laatste. Ik zou hem graag willen toevoegen aan de collectie. Ook een gewone 7a28/38 in het zwart zou welkom zijn, alleen heeft het te veel overlap met de Speedmaster Moonwatch.
Ik heb wel spijt dat ik mijn oude 7a38 heb laten gaan
Je hebt leren bandjes voor fixed lugs.
Zitten met een soort splitpen vast… of lijm.
Tis geen enorme bandenswapper
I know. Horror.
Ik swap nauwelijks banden… dus voor mij zou t niet zo’n issue zijn.
Ik ook niet. Als ik eenmaal een bandje heb gevonden wat lekker zit en tof staat, dan mag die er op blijven.
De RAF zou ik denk ik om een legergroene nato gaan dragen.
Klopt…Meestal vintage, net als die vaak iets fraaiere leren banden met een 180° gebogen stalen veer in de flap die je over de vaste pen steekt . Zou denk ik toch een uitkomst zijn als die methode weer eens in productie wordt genomen…
Vergeet niet dat eBay de commissie flink heeft opgeschroefd. Verkopers drukken dat uiteraard bovenop hun (vraag)prijs.
Dat kan, maar 2200 euro voor dit horloge is toch echt wel een (meer dan) flinke vraagprijs
gefeliciteerd met je
Groeten Iwan
Gaaf, een no date en in doos!! Gefeliciteerd!
Dus het is je gelukt man