Waar blijft de rest?
Op jou kunnen we bouwen.
Heb nog een gesloopte 7a28-7040 liggen. Telt die ook ?
@Pagode is dit geen optie voor jou? Net als ik koop je er eentje met een gebrek, die je vervolgens door een kenner als @PT_Seiko laat repareren / servicen.
Samenvatting
En nee, de mijne is niet te koop. Die gaat nooit meer weg.
7Axx uurwerken met een gebrek zijn over het algemeen wel te repareren, het wordt anders wanneer er helemaal niets meer werkt, printplaat en spoelen, is moeilijk aan te komen en dus zijn de prijzen er ook vaak naar.
Ja dank je wel,dat maakt het zoeken misschien wat makkelijker,als ik hem door een kenner kan laten repareren/servicen,dank voor de tip,top
Mocht ik in de toekomst wat vinden,weet ik waar ik terecht kan,vind deze 7A types echt gaaf
Ben geen fan van hoekige bezels, maar dit model vind ik heel erg gaaf
Na deze vorige week, binnen te hebben gekregen,waar ik heel blij mee ben heb ik een nieuwe aanwinst om de pols
Het is een 7A28-7120 RAF Gen 1,echt een schitterend horloge vind ik,ben echt verliefd greaakt op een aantal 7A modellen,en hoop in de toekomst nog een blauwe en witte plaat de James Bond te kunnen kopen, maar eerst genieten van deze twee
Nu wat plaatjes
Heel fraai!
Ik was vanmorgen met deze op pad. Ik houd het bij één exemplaar, want hier ben ik superblij mee. Binnenkort weer terug op staal, voor de eerste vakantie.
Is toch veel mooier