Seiko aankoop SPB207J1

Goedemorgen, zou iemand mij duidelijkheid kunnen geven, heb google etc gecheckt. Maar kom niet verder. Ik wil al heel lang de Seiko spb207j1, dit model is uitgebracht als 140 jaar bestaan model en zou gelimiteerd gemaakt worden met 6000 stuks. Nu zijn ze genummerd weet ik. Maar via chrono24 worden er modellen zonder nummer aangeboden, met echtheid garantie door chrono, de verkopers geven aan dat niet alle modellen een nummer hebben gehad.

Zou Seiko gewoon meer dan de 6000 beloofde modellen maken? Of is het iets anders?

Alvast bedankt!

Dit is een voorbeeld, er staan er meerdere op…

2 likes

Aldus Seiko zelf, kan me niet voorstellen dat er ook ongenummerde gemaakt worden van een limited edition :face_with_monocle:

1 like

Ik dus ook niet. Maar op dit en deze modellen staat alleen de text : limited edition zonder nummer. Vreemd he.

1 like

Hmm anders Seiko eens contacten hierover? Kan het me niet voorstellen

Ik heb zelf de SPB205J1 en deze is gelimiteerd tot 4000 stuks.
Op de deksel staat alleen “Limited Edition” erop, geen zoveel van de totale aantal. Het nummer wat zich erboven bevindt is de serie nummer.
Dus er zijn wel degelijk modellen die zo uitgevoerd worden.

1 like

Een model waar het er op staat geschreven is bijvoorbeeld de SSH097J1.

Biede mogelijkheden zijn er bij Seiko modellen.

1 like

Dit is van 2 spb207j1 modellen de achterkant. Zonder sticker duidelijk genummerd met 1734.

Maar dat er van 1 gelimiteerd model genummerde en ongenumerde zijn, dat is wat ik niet begrijp

Dat is de serie nummer.

Dit model is zonder nummer geleverd.

Dat kan alleen Seiko voor je beantwoorden.
Ik vind het ook niet logisch.

Het klopt toch?
Er staat daadwerkelijk “Limited Edition” op de achterdeksel.
Alleen raar dat ze niet de nummer van de totale aantal erbij voegen…:thinking:

Hoe limited is die dan… Zo kan ik het ook :wink:

Mijn limited editie Seiko heeft wel een nummer, wat mij ook logisch lijkt als je zegt dat er een x aantal gemaakt worden

1 like

Invicta doet hetzelfde. Limited maar niet 200/2000

Dat ze het bij sommige modellen helemaal niet doen, is me duidelijk en snap ik dan nog wel.

Maar dat ze het bij 1 model het wel en niet doen, dat is gewoon onlogisch.

Dat is het serienummer.
Geen limited nummer.

1 like

op foto zonder sticker is wel een limited nummer

Daar geloof ik net zoveel van als de advies prijzen en kortingen :crazy_face:

2 likes

Ik heb de sumo variant van deze (is te koop overigens😉) daarop staat ook niet echt een nummer. Of het moet nummer 0008 zijn, maar er staat niet 0008/6000…

1 like

Dat is inderdaad nummer 8 hoor. Mooie klok! Maar ik wil echt de mm200

1 like