Met de kennis van nu…
Had ik niet anders gehandeld. Ik ben fel tegen verkopen met winst op HF. Ik maak aaaltijd verlies op verkopen. Hihi vervelende hobby, kost alleen maar geld.
Kul natuurlijk, had ik maar een dozijn SARBjes onder mijn bed. Dan had ik ze, als de tijd rijp was, met dikke winst verkocht aan mijn digitale vrienden.
S.O. naar alle winstpakkers die sneu doen
Subtiel maar leuk.
Ik wil TL-2, niet omdat ik iets van mijn rommel te verkopen heb, maar omdat ik echt niet rondkom van 50 likes per dag.
Iets minder subtiel dan: De band van de SARB017 is het meest droeve, lelijke en plastic-achtige lapje leer wat ooit aan een horloge heeft gezeten. Het is een belediging voor horlogebanden om het ueberhaupt een band te noemen.
Ik heb hem er met grote vaart van af getrokken en direct in de dichtstbijzijnde kliko gekeild. Als ik mijn SARB017 al ooit verkoop zal dat vod er niet bij zitten, want dat doe ik mensen liever niet aan.
De SARB017 head is daarentegen een enorm bazending. Dat ze dat lullige schaamlapje aan zo’n briljant horloge hebben gehangen zou bijna een reden moeten zijn om de Alpinist-afdeling collectief Seppuku te laten plegen.
— het grapje —>
jouw hoofd:
Afgezien van over het flauwe maar toch leuke grapje over taalbeheersing schijn je een goed punt te maken, ik spreek niet uit ervaring maar ik heb nog nergens iets positiefs gelezen over de band.
Dat plaatje van die Sudoku is ook cool maar ik dacht altijd dat het een cijferpuzzeltje was.
Stikte bijna van het lachen.
Ik snapte @anon50762135EV’s grapje wel. Maar het gevoel wat je krijgt als je zo’n mooie Alpinist uit z’n doosje haalt, maagdelijk en nieuw, glinsterend en strak… Om vervolgens dat stuk afvalplastiek in een rechthoek om de pols te buigen… Daar kan ik niet mee lachen.
Oei, ik blijf maar opmerkingen van jou op de verkeerde manier verbinden aan opmerkingen van anderen. Ik dacht dat je dacht dat het grapje “Ja de band is prima maar dan niet” was.
Ooit 1 dag gedragen omdat men nieuwe band nog onderweg was… men pols deed massas pijn op het einde van die dag… wat een klote ding… hou hem wel indien ik mijne verkoop … full set enz… maar dat is nog lang niet het geval… ondertussen al 2 jaar in het bezit en nog niet beu geraakt… plus schieten die prijzen de lucht in… zelfde met mijn sarb035
De prijsstijging van de Alpinist kan ik nog begrijpen. Hij is best uniek vanwege het formaat, kleur wijzerplaat, vorm van de kast etc. Heb de prijsstijging van de sarb033 en 035 nooit begrepen. Seiko heeft zoveel modellen gemaakt die daarop lijken…
Het is altijd een populair model geweest… en dat bepaald de prijsstijging… en ik moet eerlijk zijn het is wel een kwalitatief ding!
Ik snap het wel. Ze waren natuurlijk ook te goedkoop. Probeer maar eens bij andere merken voor 300 euro een automaat met stalen band en saffierglas te vinden. Dan krijg je echt niet de kwaliteit van de SARB033/035. De SARX lijn is qua uurwerk hetzelfde, qua materialen wel wat beter maar ook meteen twee keer zo duur. De SARB’jes waren gewoon erg goede bang for buck.
Hee, a propos saffierglas…
Maar merk op dat ik ooit 425 betaalde voor de SARB033. De 35 kostte me maar 275, dus gemiddeld zit ik met 350,- per stuk nog heel OK voor horloges waarvan iedereen zei dat ze rustig 500-800 USD waard waren qua “bang for buck”.
De Alpinist heb ik ooit voor 375 gescoord bij Rob, dus al met al prima prijzen.
Dat was nog in de tijd dat je niet van die enorme afschrijvingsknallers nieuw in de winkel kocht
Pfff. Ik heb op m’n witte Stargate geld toegelegd. Dat was niet leuk. Ook m’n Hamilton Pilot 46mm was geen feest. Die Stargate, daar heb ik nog steeds spijt van als haren op m’n hoofd.
Sindsdien heb ik ook geen horloges meer verkocht. Ik koop wat ik cool vind, en verkopen doe ik niet meer. Dus heb ik ook geen afschrijving meer.
Die had ik onlangs zo goed als voor je teruggeregeld papi. En toen liet je hem schieten.
Verstandig. Want dat zou huul’n worden met die Stowas en Junghansjes van de laatste tijd.
Omdat het een mod van een Zwarte was voor 150% van het geld wat ik voor mijn originele had gekregen. Pffff.
Terug geregeld is wel erg dichterlijk, jongeman.