Seiko Alpinist SPB199J1

Heb ‘m ook bestelt, gewoon bij Seiko.nl.
Zat er dagen naar te loeren, zal ik wel, zal ik niet…
Toch de knoop doorgehakt en bestelt.
Las hierboven ergens dat ie uitverkocht zou zijn, was wel nog te bestellen dus, pre-order weliswaar. Maar even afwachten dus.
Post een foto als ie binnen is.

Koop m’n horloges eigenlijk nooit online, moet het altijd even voelen en er een gevoel bij hebben.

Nu dus nog even geduld…

3 likes

Heb hem net bij de boutique opgehaald. :smiling_face_with_three_hearts:Screenshot_20201114-123300_Gallery|243x500

4 likes

9 likes

Gefeliciteerd :grinning:
Veel plezier met dragen, mij bevalt ie prima.

Heel erg mooi!

Prachtig, gefeliciteerd! Is de wijzerplaat voornamelijk blauw of zijn er ook groentinten?

Ik zie dat ik hier nog niet gepost had, bij deze dan maar. :slightly_smiling_face:

19 likes

Die stalen band past echt goed, letterlijk en figuurlijk. Welke is dat?

Mooie foto’s en band!

1 like

Zo heel mooi! :+1:

1 like

15 likes

Dank, het is de M0PF111J0 van een andere Seiko serie.

1 like

Echt prachtige kleur wijzerplaat. Op staal het mooist! Van Harte!

1 like

Kwam je daar bij toeval achter? Ik denk dat ie voor de groene Alpinist te uitbundig is maar met deze meer ingetogen kleur echt top!

1 like

Heel erg tof! :heart_eyes: hij pakt de banden goed!

1 like

Nee, ik zag deze band op een andere Alpinist bij iemand die ik op insta volg. Een goede match voor deze versie inderdaad :slightly_smiling_face:.

1 like

Off topic, heb een beetje een kaarten tik; wat is dat voor een soort kaart?

1 like

Dit is een kaart die de Yanken gebruikten voor aeromedevacs in Afghanistan. Staan hoogtelijnen en landingsplaatsenop. Had hem altijd bij maar nog nooit gebruikt. Volgens mij meer voor vliegers dan voor grondpersoneel.

Verder weet ik er weinig van.

1 like

Dat vroeg ik me af, onder andere.

Bij vliegerskaarten zou ik frequenties verwachten van de bakens, maar er staan ook wel weer veel vliegers gerelateerde dingen op. Interessant, ik ga eens verder kijken hiernaar, dank. (kaartnerdalert).

Wat van dezelfde regio, maar hier met frequenties.

/off-topic :slight_smile:

Geen idee, denk dat jij er meer verstand van hebt dan ik. Weet wat van stafkaarten, coördinaten en mills maar thats it :grinning:

2 likes